A belföldi turizmus ritmusa is felpörgött az EFOTT és a CAMPUS helyszínein

A belföldi turizmus ritmusa is felpörgött az EFOTT és a CAMPUS helyszínein

Rengeteg vendéget vonzottak a fesztiválok. A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ legfrissebb adatai szerint az EFOTT és a Campus fesztiválon a hazai vendégek voltak többségben. A magyar fiatalok egyik legnépszerűbb nyári programja alatt a Sukorón regisztrált vendégéjszakák száma az előző héthez képest negyvenszeresére nőtt, leginkább a 19-34 évesek foglaltak a Velencei-tó környékén. A debreceni könnyűzenei fesztivál idején a cívisváros vendégforgalma közel másfélszeresére ugrott a megelőző héthez képest, és a rendezvény az egynapos látogatók számát is a negyedével növelte meg.
Saját kempinget telepített a Jófogás az EFOTT-ra

Saját kempinget telepített a Jófogás az EFOTT-ra

A fiatalok felé hatványozottan nyitó márka eredetileg kényelmes megpihenést és új élményeket kívánt nyújtani a feszitávolozóknak, de a váratlan kihívásokra is gyorsan kellett reagálnia.
Partneri kapcsolatot kötött az Auchan és az EFOTT, az áruházlánc a megszokott kedvező áraival települ ki a fesztiválra

Partneri kapcsolatot kötött az Auchan és az EFOTT, az áruházlánc a megszokott kedvező áraival települ ki a fesztiválra

Több mint 400-féle termékkel, kedvező bolti árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan, aki idén az EFOTT látogatóinak élelmiszerellátásáról gondoskodik majd. Az áruházlánc egy pop up kitelepüléssel képviselteti magát a 18-29 éves korosztály egyik legkedveltebb nyári eseménysorozatán, az együttműködés azonban nem csupán a bolti jelenlétről szól, ugyanis a több évre tervezett partneri kapcsolatnak kiemelt célja az is, hogy a tudatos fogyasztói magatartást erősítse a fiatalokban.