30 millió vásárlás tavaly az e-kereskedelemben

30 millió vásárlás tavaly az e-kereskedelemben

Tavaly kb. 30 milliószor vettünk terméket online, melynek 69%-át külső logisztikai cég juttatta célba, sokszor ingyen. Idén vélhetően már újra magasabb értékben kell vásárolnunk, ha ingyenes szállításra vágyunk - derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index (OKI) kutatás-sorozatának idei második felméréséből
Összeborulnak a hagyományos és az e-boltok

Összeborulnak a hagyományos és az e-boltok

Egyre jobban elmosódik a hagyományos és az online boltok közötti határ, versenyük helyett ma már inkább az összefonódásuk a jellemző.
A hitelesség rajtunk múlik – interjú Gál Judittal

A hitelesség rajtunk múlik – interjú Gál Judittal

Ma már minden felelős vállalatnak van kríziskommunikációs terve, amelyet ha betartanak, bármilyen helyzet kezelhetővé válik – állítja Gál Judit, az Auchan Magyarország kommunikációs igazgatója, aki szerint a hitelesség a cégműködés alapja.
Összeborulnak a hagyományos és az e-boltok

Összeborulnak a hagyományos és az e-boltok

Egyre jobban elmosódik a hagyományos és az online boltok közötti határ, versenyük helyett ma már inkább az összefonódásuk a jellemző.
Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem

Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem

Az európai e-kereskedelem továbbra is évi 12% körüli ütemben gyarapodik, míg a magyar szereplők ennél valamivel magasabb, 15-20% közötti átlagos növekedéssel számolhatnak – derül ki az Ecommerce Europe legfrissebb előrejelzéséből. A szakértők szerint a következő évek több iparágban robbanást ígérnek, ma az e-kereskedelem az ígéret földje.
1/24