Ha megismerjük az AI-t, kevésbé tartunk tőle

Ha megismerjük az AI-t, kevésbé tartunk tőle

Mit tudunk a metaverzumról és a mesterséges intelligenciáról? Mennyire ismerjük és mennyire tartunk tőle? Amennyiben használjuk ezeket a technológiákat, akkor mire és hogyan? A Deloitte legfrissebb Digital Consumer Trends kutatásában ezekre a kérdésekre volt kíváncsi. A kutatás során a kiderült, hogy egyre többen ismerik a technológiákat, a felhasználók száma emelkedik, azonban több fontosabb kérdésnél is jelen van a tanácstalanság a hazai kitöltők körében.
Egyre nagyobb verseny várható a streaming piacon

Egyre nagyobb verseny várható a streaming piacon

A várakozásokkal ellentétben komoly változások nem történtek tavaly a fizetős streaming szolgáltatások előfizetőinek alakulásában, a kihasználatlanság és az egyre több szolgáltatás megjelenése azonban okozhat fejtörést a szolgáltatóknak - állapítja meg a Deloitte legújabb, digitális fogyasztói szokásokat felmérő Digital Consumer Trends kutatása. Ahogy a globális inflációs válság miatt a szórakozásra fordított összegek csökkentek, úgy figyelhető meg az egyes szolgáltatásoknál némi lemorzsolódás és átrendeződés. A magyar fogyasztók közül sokan számítanak arra, hogy telekommunikációs költségeik nőni fognak.
A CIO-k új feladata: a fenntartható technológiák bevezetése

A CIO-k új feladata: a fenntartható technológiák bevezetése

A fenntarthatósági szempontok érvényesítése a vállalati működésben többé nem választás kérdése: a szabályozói környezet, a változó fogyasztói elvárások és a munkavállalók is megkövetelik ezt a döntéshozóktól. A Deloitte legfrissebb technológiai vezetői tanulmányából kiderül: a globális trendekkel összhangban Magyarországon is egyre nagyobb szerepet kapnak a technológiai területek a vállalatok ESG stratégiájának és az ehhez kapcsolódó befektetések alakításában.
3+3 feltörekvő technológiai trend 2024-ben

3+3 feltörekvő technológiai trend 2024-ben

A generatív mesterséges intelligencia korában a vállaltok számára minden eddiginél fontosabb az integrált üzleti stratégia, a szilárd technológiai alap és a kreatív munkaerő. Ezt támasztja alá a vállalati best practice példákon és vezetői véleménykutatáson alapuló 15. Deloitte Globális Tech Trends jelentés.
Motiváció, inspiráció, jutalmazási stratégia: ezek a feltételek szükségesek a Z-generációnak

Motiváció, inspiráció, jutalmazási stratégia: ezek a feltételek szükségesek a Z-generációnak

A Z-generációra elterjedt jelző feletteseik körében a legproblémásabb generáció kifejezés, amiért nem erőltetik meg magukat, nem motiváltak vagy produktívak. Valóban ez az igazság? És ha igen, mi lehet ennek az oka? Milyen feltételek lennének szükségesek ahhoz, hogy a generáció a maximumot nyújthassa a munkában? A Deloitte Digital legújabb jelentésében százharminc Z-generációs osztotta meg cenzúrázatlan véleményét.
2/32