2024. január 15. 05:51Bucsky PéterSzánj az olvasásra 5 percet!
Százból kilencvenkilenc vásárló olvas kommenteket a kinézett termékről, mégis a vállalatok csak kisebb része követi és reagál aktívan a közösségi média visszajelzésekre. A könnyen elérhető online adatforrások mellett érdemes a márkáknak mélyebb kutatások segítségével megismerni az ügyfelek élményeit – véli Stéger Anett, a Magyar Posta Zrt. piackutatási osztályának vezetője, a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Interjúk
2023. május 08. 12:15Szánj az olvasásra 3 percet!
Az elmúlt egy évben legalább 100–150 ezer internetező adott információkat e-mailben személyes adatairól. Bár sokan biztosak abban, hogy legális szolgáltatói kapcsolatfelvétel történt, mintegy 20–50 ezer fő között lehet azok száma, akik illegális adathalászat áldozataivá váltak, tehát akár minden harmadik-ötödik internetező érintett lehetett – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH), valamint a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) közös kutatásából, amit a hazai internetezők körében végeztek. A kutatás hangsúlyozza: nem törődünk eléggé az adatvédelemmel, nagy az adatbiztonsággal kapcsolatos bizonytalanság.
Média
2023. január 10. 18:23Szánj az olvasásra 2 percet!
A DIMSZ Adatvezérelt Napján debütál az Adatvezérelt Marketing Szövetség és a NMHH adatvédelemmel kapcsolatos kommentekről készített felmérése. Az esemény külön blokkban foglalkozik az Mesterséges Intelligencia (AI) idénre (!) várható szabályozásával és a GDPR legfontosabb aktualitásaival 2023. január 31-én.
Marketing