2022. június 08. 18:43Huszics GyörgySzánj az olvasásra 16 percet!
Hogyan veszik ki a hűségprogram tagok a részüket a márka építéséből? Kik vesznek részt a programokban? Hogyan mérik ezek sikerességét? Mi a különbség a programban részt vevők és a programon kívüliek üzleti eredményei közt? Lehet-e sikeresen kilépni a tematikus vásárlói napok promócióiból?
Media Hungary
2017. szeptember 24. 13:41Szánj az olvasásra 4 percet!
Az Igazságügyi Minisztérium társadalmi egyeztetésre bocsátotta a jelenlegi magyar adatvédelmi törvény tervezetét. A Direkt és Interaktív Marketing (DIMSZ) Szövetség megküldte észrevételeit, melyeket a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) is támogat.
E-volution
2016. július 29. 08:01Halaska GáborSzánj az olvasásra 12 percet!
A marketing-orientált, hagyományos piackutatásokból azt tudhatjuk meg, amit az emberek mondanak magukról. A big data azt mutatja, amit ténylegesen csinálnak! – véli Huszics György, a DIMSZ elnöke.
Marketing