Adatvédelem: mit kéne másképp?

Adatvédelem: mit kéne másképp?

Az Igazságügyi Minisztérium társadalmi egyeztetésre bocsátotta a jelenlegi magyar adatvédelmi törvény tervezetét. A Direkt és Interaktív Marketing (DIMSZ) Szövetség megküldte észrevételeit, melyeket a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) is támogat.
Mire jó a Big Data? - interjú Huszics Györggyel

Mire jó a Big Data? - interjú Huszics Györggyel

A marketing-orientált, hagyományos piackutatásokból azt tudhatjuk meg, amit az emberek mondanak magukról. A big data azt mutatja, amit ténylegesen csinálnak! – véli Huszics György, a DIMSZ elnöke.
Mire jó a Big Data? - interjú Huszics Györggyel

Mire jó a Big Data? - interjú Huszics Györggyel

A marketing-orientált, hagyományos piackutatásokból azt tudhatjuk meg, amit az emberek mondanak magukról. A big data azt mutatja, amit ténylegesen csinálnak! – véli Huszics György, a DIMSZ elnöke.
Mire jó a Big Data? - interjú Huszics Györggyel

Mire jó a Big Data? - interjú Huszics Györggyel

A marketing-orientált, hagyományos piackutatásokból azt tudhatjuk meg, amit az emberek mondanak magukról. A big data azt mutatja, amit ténylegesen csinálnak! – véli Huszics György, a DIMSZ elnöke.
Mire jó a Big Data? - interjú Huszics Györggyel

Mire jó a Big Data? - interjú Huszics Györggyel

A marketing-orientált, hagyományos piackutatásokból azt tudhatjuk meg, amit az emberek mondanak magukról. A big data azt mutatja, amit ténylegesen csinálnak! – véli Huszics György, a DIMSZ elnöke.