A Fuze Tea és a Tripadvisor új kampánya a napközben beiktatott rövid pihenőkre, 5 perces kalandokra ösztönöz

A Fuze Tea és a Tripadvisor új kampánya a napközben beiktatott rövid pihenőkre, 5 perces kalandokra ösztönöz

A teljes élet alapja, hogy megtaláljuk az egyensúlyt a munka és a kikapcsolódás között a mindennapokban, és törődjünk testi-lelki egészségünkkel, amikor csak tudunk – erre a gondolatra épül a Coca-Cola portfolióhoz tartozó Fuze Tea új kampánya. A Coca-Cola megbízásából készített felmérés szerint a magyar lakosság ötöde úgy érzi, hogy a hétköznapokban nem mindig jut elég idő önmagára. A márka „5 perces kalandok″ kampányával arra szeretne rávilágítani, hogy a munka vagy az egyéb kötelezettségek teljesítése közben beiktatott apró szünetek is segíthetnek abban, hogy energiát gyűjtsünk.
A világnak több Mikulásra van szüksége: Bár a magyarok közel 60 százaléka segíti adománnyal a rászorulókat, a rendszeres adakozás aránya még mindig alacsony

A világnak több Mikulásra van szüksége: Bár a magyarok közel 60 százaléka segíti adománnyal a rászorulókat, a rendszeres adakozás aránya még mindig alacsony

A magyarok mintegy 58 százaléka adományoz, közülük 66 százalékuk pénzbeli, 34 százalékuk pedig természetbeni adománnyal segíti a rászorulókat – derül ki a Magyar Vöröskereszt megbízásából készült kutatásból , amely az elsők között nyújt átfogó információt a hazai adományozási piacról. Az adakozási kedv mértéke tehát bíztató, a rendszeres adományozás aránya azonban még mindig alacsony. Ezért különösen fontos, hogy tudatosan segítsünk: a világnak több Mikulásra van szüksége, de nem csupán az ünnepek alatt, hanem egész évben. A kutatás eredményeit a Coca-Cola támogatásával megvalósult szakértői kerekasztalon mutatták be a karitatív szervezet Madridi úti hajléktalanszállóján.
Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre, ma pedig már az európai marketingkommunikációért felelő stratégiai csapat vezére, mint Consumer & Shopper Connection Director. Vállalati kultúrától, márkastratégiáról, a kreátorok térnyeréséről és hitelességéről, valamint a legnagyobb márkák értékteremtő együttműködéséről beszélgettünk vele a Warm Up Talksban.
A K-Pop rajongókat szólítja meg az új Coca-Cola Creations, amely a koreai popkultúrát kelti életre a limitált kiadású ízvilágon és élményeken keresztül

A K-Pop rajongókat szólítja meg az új Coca-Cola Creations, amely a koreai popkultúrát kelti életre a limitált kiadású ízvilágon és élményeken keresztül

A Coca-Cola ma bemutatta a Coca-Cola Creations legújabb italát, a Coca-Cola K-Wave Zero-t, amely a K-Pop rajongói számára nyújt limitált kiadású ízvilágot és élményeket. Az új Creations a K-Pop műfaj növekvő ismertségét, közönségét és a koreai kultúra egyre nagyobb európai népszerűségét helyezi a középpontba.
A Coca-Cola a 2024-es UEFA labdarúgó-Európa-bajnokság™ hivatalos partnere

A Coca-Cola a 2024-es UEFA labdarúgó-Európa-bajnokság™ hivatalos partnere

Az UEFA és a Coca-Cola bejelentette, hogy a Coca-Cola a Németországban megrendezésre kerülő UEFA EURO 2024™ hivatalos partnere lesz.
1/8