A Coca Cola ezért nem hirdet többet a közösségi média felületein

A Coca Cola ezért nem hirdet többet a közösségi média felületein

Sokan a nagy Facebook bojkott néven jegyzik azt a napjainkban zajló eseményt, melynek következtében a több világhírű nemzetközi márkával karöltve a Coca Cola is leállított több közösségi média platformon is a hirdetéseit. Nézzük, min van az egész mögött.
A tűpontosan mért fogyasztói hangulat lehet a hatékony marketing kulcsa. II./I. rész

A tűpontosan mért fogyasztói hangulat lehet a hatékony marketing kulcsa. II./I. rész

Két részes beszélgetés Mérő Ádámmal, a Coca-Cola európai Consumer & Shopper Connection igazgatójával.
Nem kerül képernyőre Coca-Cola reklám a pekingi téli olimpia ideje alatt

Nem kerül képernyőre Coca-Cola reklám a pekingi téli olimpia ideje alatt

A márka úgy döntött, hogy ezt a kört inkább kihagyja.
A tűpontosan mért fogyasztói hangulat lehet a hatékony marketing kulcsa. II./II. rész

A tűpontosan mért fogyasztói hangulat lehet a hatékony marketing kulcsa. II./II. rész

Két részes beszélgetés Mérő Ádámmal, a Coca-Cola európai Consumer & Shopper Connection igazgatójával. II. rész
Elon Musk a Coca-Cola megvásárlásával poénkodott

Elon Musk a Coca-Cola megvásárlásával poénkodott

A Twitter felvásárlása után meglehetősen vegyesek a felhasználói visszajelzések, hogy az emberek örülnek-e annak, hogy Elon Musk lesz az új tulajdonos, vagy nem igazán.
3/8