Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Gyakorlatilag nincs a közösségi médiának olyan szegmense, ahol a Coca-Cola ne lenne jelen. De csak a puszta jelenlét már nem elég – mondta el a digitalhungary.hu-nak Gáspár Imola és Szabó Viktor, akik a globális márka útját menedzselik az online világban.
Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Gyakorlatilag nincs a közösségi médiának olyan szegmense, ahol a Coca-Cola ne lenne jelen. De csak a puszta jelenlét már nem elég – mondta el a digitalhungary.hu-nak Gáspár Imola és Szabó Viktor, akik a globális márka útját menedzselik az online világban.
Coca-Cola HBC: harmadszor a fenntarthatósági ranglista élén

Coca-Cola HBC: harmadszor a fenntarthatósági ranglista élén

A Dow Jones Fenntarthatósági Index alapján a Coca-Cola HBC – a Coca-Cola termékek egyik legnagyobb palackozója – az első a világ italgyártó vállalatainak rangsorában. A vállalat 90 pontot ért el, ami 40 ponttal több az iparági átlagnál, és 3 ponttal több, mint az előző évben.
Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Gyakorlatilag nincs a közösségi médiának olyan szegmense, ahol a Coca-Cola ne lenne jelen. De csak a puszta jelenlét már nem elég – mondta el a digitalhungary.hu-nak Gáspár Imola és Szabó Viktor, akik a globális márka útját menedzselik az online világban.
Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Gyakorlatilag nincs a közösségi médiának olyan szegmense, ahol a Coca-Cola ne lenne jelen. De csak a puszta jelenlét már nem elég – mondta el a digitalhungary.hu-nak Gáspár Imola és Szabó Viktor, akik a globális márka útját menedzselik az online világban.
1/2