Egységesíti márkamegjelenését a Coca-Cola

Egységesíti márkamegjelenését a Coca-Cola

A csomagolástól a reklámfilmekig mindent érintő egységesítésbe kezd a Coca-Cola. A cél az, hogy a fogyasztók jobban megismerjék a vállalat termékeit. Minden részletre oda figyelnek.
Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Gyakorlatilag nincs a közösségi médiának olyan szegmense, ahol a Coca-Cola ne lenne jelen. De csak a puszta jelenlét már nem elég – mondta el a digitalhungary.hu-nak Gáspár Imola és Szabó Viktor, akik a globális márka útját menedzselik az online világban.
Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Gyakorlatilag nincs a közösségi médiának olyan szegmense, ahol a Coca-Cola ne lenne jelen. De csak a puszta jelenlét már nem elég – mondta el a digitalhungary.hu-nak Gáspár Imola és Szabó Viktor, akik a globális márka útját menedzselik az online világban.
Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Gyakorlatilag nincs a közösségi médiának olyan szegmense, ahol a Coca-Cola ne lenne jelen. De csak a puszta jelenlét már nem elég – mondta el a digitalhungary.hu-nak Gáspár Imola és Szabó Viktor, akik a globális márka útját menedzselik az online világban.
Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Gyakorlatilag nincs a közösségi médiának olyan szegmense, ahol a Coca-Cola ne lenne jelen. De csak a puszta jelenlét már nem elég – mondta el a digitalhungary.hu-nak Gáspár Imola és Szabó Viktor, akik a globális márka útját menedzselik az online világban.
1/2