A fogyasztó értékeli, ha nem veszik palira

A fogyasztó értékeli, ha nem veszik palira

A nagy márkaismertség nagy felelősséggel és növekvő elvárásokkal is párosul. Interjú Mérő Ádámmal.
A magyar Facebook Eper-Kivi Fantát akar

A magyar Facebook Eper-Kivi Fantát akar

Rajongói kezébe adta a márka jövőjét a cég: 32 ezer Facebook-felhasználó választotta ki az üdítőital új ízváltozatát.
Nem várt helyről kapnak segítséget a munkanélküli fiatalok

Nem várt helyről kapnak segítséget a munkanélküli fiatalok

Ma a vállalatok jórésze munkaerőhiánnyal küszködik, miközben sok fiatal nem talál munkát. A szakértők az alapképzés erősítésében és újfajta, a kommunikációs kompetenciákra nagyobb hangsúlyt helyező tréningek elindításában látják a lehetőséget a fiatalok foglalkoztatásának javítására.
A fogyasztó értékeli, ha nem veszik palira

A fogyasztó értékeli, ha nem veszik palira

Az önazonosság és a hitelesség egy vállalat életében elengedhetetlen tényezők, amiket szervesen be kell építenie a kommunikációs stratégiájába, a reputációmenedzsment esetében pedig proaktív, értékteremtő folyamatról van szó. A nagy márkaismertség nagy felelősséggel és növekvő elvárásokkal is párosul – többek között erről is beszélt Mérő Ádám, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managere.
Szuper tréninget indít a Coca Cola

Szuper tréninget indít a Coca Cola

Civilek a pályán: ismét bővül az #énjövőm program.
1/3