![Új termékmenedzserrel erősít a Central a digitális szórólapok piacán](uploads/articles/234/23355/lead_600x338.jpg)
2024. február 01. 14:23Szánj az olvasásra 2 percet!
A papírlapú szórólapok ideje menthetetlenül lejár, azonban az egyes üzletek leárazásairól és új termékeiről minden háztartásban érdemes megfelelően tájékozódni. Az Akciós-Újság.hu digitális formában, egyetlen közös helyre gyűjti a legkülönbözőbb hiper- és szupermarketek aktuális röplapjait, ezzel csökkenti a környezeti terhelést, és segít a vásárlóknak a még tudatosabb döntésekben. A Startlap portfóliójában megtalálható kiadvány idei fejlesztései már egy új termékmenedzser vezetése alatt történnek.
Human
![A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral](uploads/articles/42/4193/lead_600x338.jpg)
2017. április 21. 08:00Kovács Ágnes Lilla Szánj az olvasásra 6 percet!
Az előfizetővé váláshoz meg kell érni, ez úgy negyven éves kor felett következik be – állítja a Central Mediacsoport Zrt. előfizetési marketingmenedzsere, aki szerint digitális előfizetések helyett immár az applikációk korát éljük.
Média
![Válasz a reklámvakságra: natív - interjú](uploads/articles/39/3847/lead_600x338.jpg)
2017. január 27. 08:01Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 12 percet!
A natív forradalma már javában tart a „hagyományos” kárára. A jól megírt tartalmak erősebben ösztönözhetnek vásárlásra, s talán ez egy válasz a reklámvakságra – véli a Central Médiacsoport Zrt. digitális és magazin-értékesítési igazgatója, Márkus Krisztina.
Média