Bucsky Péter cikkei 1. oldal

Pénzszórással és szőnyegbombázással nem fog az üzenet átmenni!

Pénzszórással és szőnyegbombázással nem fog az üzenet átmenni!

Egyre több hazai kkv fedezi fel a pr hatékonyságát. A hagyományos média mellett bővülő pr eszköztár segítség lehet a fizetett médián túl is elérni és megérinteni a fogyasztókat. Interjú Szántó Balázzsal, a Noguchi ügyvezető partnerével
A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

Amikor a versenytársak az árakról beszélnek, akkor is érdemes a márkaépítésbe invesztálni – derült ki az Digital-Media Hungary konferencia fórumbeszélgetéséből.
Miért fizetnek egyre kevesebbet a magyar cégek a reklámért?

Miért fizetnek egyre kevesebbet a magyar cégek a reklámért?

Az elmúlt év a reklámpiaci áremelkedésről szólt, de hosszabb távon vizsgálva az látható, hogy egyre olcsóbb a reklám a cégeknek, de még így sem költenek rá többet. Az Internet-Media Hungary április 23-i fórumbeszélgetésén reklámpiaci, megrendelői szakemberek ennek a jelenségnek az okait és lehetséges feloldását beszélték át.
Árkommunikációba rejtett imázsépítés

Árkommunikációba rejtett imázsépítés

A Digital-Media Hungary konferencia első napján kereskedelmi, kommunikációs és marketing szakemberek vitatták meg, hogy miért tűnik úgy, hogy a hazai reklámpiacon túl sok árkommunikációval találkozhatunk.
Több reklámmal pörgethető fel a kiskereskedelmi forgalom!

Több reklámmal pörgethető fel a kiskereskedelmi forgalom!

A Digital-Media Hungary első napján a hazai médiapiac legjelentősebb vezetői ültek le egymással beszélgetni a piaci változásokat értelmezve.
Pénzszórással és szőnyegbombázással nem fog az üzenet átmenni!

Pénzszórással és szőnyegbombázással nem fog az üzenet átmenni!

Egyre több hazai kkv fedezi fel a pr hatékonyságát. A hagyományos média mellett bővülő pr eszköztár segítség lehet a fizetett médián túl is elérni és megérinteni a fogyasztókat. Interjú Szántó Balázzsal, a Noguchi ügyvezető partnerével
A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

Amikor a versenytársak az árakról beszélnek, akkor is érdemes a márkaépítésbe invesztálni – derült ki az Digital-Media Hungary konferencia fórumbeszélgetéséből.
Miért fizetnek egyre kevesebbet a magyar cégek a reklámért?

Miért fizetnek egyre kevesebbet a magyar cégek a reklámért?

Az elmúlt év a reklámpiaci áremelkedésről szólt, de hosszabb távon vizsgálva az látható, hogy egyre olcsóbb a reklám a cégeknek, de még így sem költenek rá többet. Az Internet-Media Hungary április 23-i fórumbeszélgetésén reklámpiaci, megrendelői szakemberek ennek a jelenségnek az okait és lehetséges feloldását beszélték át.
Több reklámmal pörgethető fel a kiskereskedelmi forgalom!

Több reklámmal pörgethető fel a kiskereskedelmi forgalom!

A Digital-Media Hungary első napján a hazai médiapiac legjelentősebb vezetői ültek le egymással beszélgetni a piaci változásokat értelmezve.
Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
1/53