2024. május 28. 05:38Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
Amikor a versenytársak az árakról beszélnek, akkor is érdemes a márkaépítésbe invesztálni – derült ki az Digital-Media Hungary konferencia fórumbeszélgetéséből.
Média
2024. május 27. 05:43Bucsky PéterSzánj az olvasásra 5 percet!
Az elmúlt év a reklámpiaci áremelkedésről szólt, de hosszabb távon vizsgálva az látható, hogy egyre olcsóbb a reklám a cégeknek, de még így sem költenek rá többet. Az Internet-Media Hungary április 23-i fórumbeszélgetésén reklámpiaci, megrendelői szakemberek ennek a jelenségnek az okait és lehetséges feloldását beszélték át.
Média
2024. május 17. 06:39Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
A Digital-Media Hungary konferencia első napján kereskedelmi, kommunikációs és marketing szakemberek vitatták meg, hogy miért tűnik úgy, hogy a hazai reklámpiacon túl sok árkommunikációval találkozhatunk.
Marketing
2024. május 14. 11:23Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
A Digital-Media Hungary első napján a hazai médiapiac legjelentősebb vezetői ültek le egymással beszélgetni a piaci változásokat értelmezve.
Marketing
2024. március 28. 05:27Bucsky PéterSzánj az olvasásra 3 percet!
A Magyar Reklámszövetség friss adatai azt mutatják, a tévéhirdetésekre fordított reklámköltések 9 százalékkal nőttek a tavalyi évben. Mindezt úgy, hogy sok év stagnálás után jelentős, az infláció értékéhez vethető áremelés volt a piacon. Ennek kapcsán Demeter Zsófiával, az RTL Saleshouse hirdetésértékesítési igazgatójával beszélgettünk.
Interjúk