Bucsky Péter cikkei 2. oldal

A médiamérést nem az AI, hanem az okosan értelmezett adatok teszik hatékonyabbá

A médiamérést nem az AI, hanem az okosan értelmezett adatok teszik hatékonyabbá

Úgy költenek a globális tech platformok rendszerieben óriási összegeket a hirdetők, hogy független forrásból le sem ellenőrzik, hogy tényleg az ígért célcsoportnak jelentek-e meg a hirdetések – mutatott rá a digitális hirdetési piac egyik anomáliájára Ambruszter Géza, a Gemius Hungary cégvezetője.
Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Mi marad a média- és reklámiparból, ha a globálisoknál költik a multik a reklámforrásaikat?
A lineáris tévé még mindig olcsóbb, és jobban is szeretik a hazai nézők a streamingnél

A lineáris tévé még mindig olcsóbb, és jobban is szeretik a hazai nézők a streamingnél

Amerikában a kábeltévé lemondásoktól retteg a tévés szakma, Magyarországon azonban stabil a lineáris tévézés bázisa.
Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Kis pénzből kis foci – az alacsony hazai vásárlóerő miatt kevés jut reklámra is. A magas hazai tévénézési idők miatt azonban lenne tere az áremelésnek.
Hosszú távon, generációkon át az imázsfilmek működnek a legjobban!

Hosszú távon, generációkon át az imázsfilmek működnek a legjobban!

Az IAB nyertes reklámfilmjéről Szták Andrással, az Árukereső.hu-t működtető Online Comparison Shopping Kft. ügyvezetőjével az imázsfilmek szerepéről és a cégcsoportokon belül nemzetközi munkamegosztásról beszélgettünk a marketing területén.
Vágynak a reklámokban az újdonságra a magyar fogyasztók!

Vágynak a reklámokban az újdonságra a magyar fogyasztók!

A Magyar Telekom az IAB Az év videóhirdetése pályázat második helyét elnyerő reklámfilmje kapcsán Sebesta Dóra Judittal, a vállalat stratégiai média szakértőjével arról beszélgettünk, milyen újszerű videós hirdetések működnek jól a hazai fogyasztóknál.
Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Mi marad a média- és reklámiparból, ha a globálisoknál költik a multik a reklámforrásaikat?
Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Kis pénzből kis foci – az alacsony hazai vásárlóerő miatt kevés jut reklámra is. A magas hazai tévénézési idők miatt azonban lenne tere az áremelésnek.
A hirdetők is egyre inkább felfedezik a stabilan magasan nézett tévéket

A hirdetők is egyre inkább felfedezik a stabilan magasan nézett tévéket

A koronavírus előtti szintnél magasabban stabilizálódott a hazai tévénézés. A tömegelérésnek továbbra is a tévé a leghatékonyabb eszköze – a gazdasági nehézségek idején ennek különösen nagy az értéke.
A közterület jövője digitális és programozott!

A közterület jövője digitális és programozott!

A fejlett piacokon nagyban növeli a közterületi hirdetések iránti keresletet a médiafelület digitális átállása. Számos innováció egymás hatásait erősítve alakítja át az OOH világát.
2/53