Bucsky Péter cikkei 2. oldal

Töretlen a tévés piac iránti kereslet

Töretlen a tévés piac iránti kereslet

A Magyar Reklámszövetség friss adatai azt mutatják, a tévéhirdetésekre fordított reklámköltések 9 százalékkal nőttek a tavalyi évben. Mindezt úgy, hogy sok év stagnálás után jelentős, az infláció értékéhez vethető áremelés volt a piacon. Ennek kapcsán Demeter Zsófiával, az RTL Saleshouse hirdetésértékesítési igazgatójával beszélgettünk.
A médiamérést nem az AI, hanem az okosan értelmezett adatok teszik hatékonyabbá

A médiamérést nem az AI, hanem az okosan értelmezett adatok teszik hatékonyabbá

Úgy költenek a globális tech platformok rendszerieben óriási összegeket a hirdetők, hogy független forrásból le sem ellenőrzik, hogy tényleg az ígért célcsoportnak jelentek-e meg a hirdetések – mutatott rá a digitális hirdetési piac egyik anomáliájára Ambruszter Géza, a Gemius Hungary cégvezetője.
Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Mi marad a média- és reklámiparból, ha a globálisoknál költik a multik a reklámforrásaikat?
A lineáris tévé még mindig olcsóbb, és jobban is szeretik a hazai nézők a streamingnél

A lineáris tévé még mindig olcsóbb, és jobban is szeretik a hazai nézők a streamingnél

Amerikában a kábeltévé lemondásoktól retteg a tévés szakma, Magyarországon azonban stabil a lineáris tévézés bázisa.
Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Kis pénzből kis foci – az alacsony hazai vásárlóerő miatt kevés jut reklámra is. A magas hazai tévénézési idők miatt azonban lenne tere az áremelésnek.
351 milliárd forintos reklámköltést mutat az MRSZ, tovább tart a reklámkiadások reál áron mért csökkenése

351 milliárd forintos reklámköltést mutat az MRSZ, tovább tart a reklámkiadások reál áron mért csökkenése

A hazai reklámköltések szerkezetében jó hír, hogy sikerült megállítani a digitális reklámfelületeken a globális szereplők további térnyerését.
Vágynak a reklámokban az újdonságra a magyar fogyasztók!

Vágynak a reklámokban az újdonságra a magyar fogyasztók!

A Magyar Telekom az IAB Az év videóhirdetése pályázat második helyét elnyerő reklámfilmje kapcsán Sebesta Dóra Judittal, a vállalat stratégiai média szakértőjével arról beszélgettünk, milyen újszerű videós hirdetések működnek jól a hazai fogyasztóknál.
Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Mi marad a média- és reklámiparból, ha a globálisoknál költik a multik a reklámforrásaikat?
Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Kis pénzből kis foci – az alacsony hazai vásárlóerő miatt kevés jut reklámra is. A magas hazai tévénézési idők miatt azonban lenne tere az áremelésnek.
A hirdetők is egyre inkább felfedezik a stabilan magasan nézett tévéket

A hirdetők is egyre inkább felfedezik a stabilan magasan nézett tévéket

A koronavírus előtti szintnél magasabban stabilizálódott a hazai tévénézés. A tömegelérésnek továbbra is a tévé a leghatékonyabb eszköze – a gazdasági nehézségek idején ennek különösen nagy az értéke.
2/53