2024. március 28. 05:27Bucsky PéterSzánj az olvasásra 3 percet!
A Magyar Reklámszövetség friss adatai azt mutatják, a tévéhirdetésekre fordított reklámköltések 9 százalékkal nőttek a tavalyi évben. Mindezt úgy, hogy sok év stagnálás után jelentős, az infláció értékéhez vethető áremelés volt a piacon. Ennek kapcsán Demeter Zsófiával, az RTL Saleshouse hirdetésértékesítési igazgatójával beszélgettünk.
Interjúk
2024. március 16. 05:51Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
Úgy költenek a globális tech platformok rendszerieben óriási összegeket a hirdetők, hogy független forrásból le sem ellenőrzik, hogy tényleg az ígért célcsoportnak jelentek-e meg a hirdetések – mutatott rá a digitális hirdetési piac egyik anomáliájára Ambruszter Géza, a Gemius Hungary cégvezetője.
Interjúk
2024. március 06. 05:23Bucsky PéterSzánj az olvasásra 5 percet!
Mi marad a média- és reklámiparból, ha a globálisoknál költik a multik a reklámforrásaikat?
Média
2024. március 05. 05:27Bucsky PéterSzánj az olvasásra 4 percet!
Amerikában a kábeltévé lemondásoktól retteg a tévés szakma, Magyarországon azonban stabil a lineáris tévézés bázisa.
Média
2024. március 01. 05:33Bucsky PéterSzánj az olvasásra 4 percet!
Kis pénzből kis foci – az alacsony hazai vásárlóerő miatt kevés jut reklámra is. A magas hazai tévénézési idők miatt azonban lenne tere az áremelésnek.
Marketing