Bucsky Péter cikkei 1. oldal

Kiüvöltött vélemény – Mikor és mit kérdezzünk?

Kiüvöltött vélemény – Mikor és mit kérdezzünk?

Minden márka szeretné azt hinni, hogy az ügyfelei szívesen töltik kérdőívek megválaszolásval az időt. Ám nagyon nehéz az emberek érdeklődését felkeltető, véleményt kutató alkalmazást kitalálni, de erre is jó megoldás lehet a natív - véli Szabó Zoltán, az Index tartalomfejlesztési vezetője.
A márkázás még nem hoz reputációt – Hogyan tud egy márka beépülni a mindennapjainkba

A márkázás még nem hoz reputációt – Hogyan tud egy márka beépülni a mindennapjainkba

Meg kell tanulni sokkal jobban értékelni a márkákat, és a kommunikáció lehetőleg minden területén figyelembe kell venni a reputáció fejlesztésének aspektusait is Szabó Béla, a Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgatója szerint.
Amit csak tudni akarsz az észt e-állampolgárságról

Amit csak tudni akarsz az észt e-állampolgárságról

Az észt e-állampolgársági program vezetőjével, a 29 éves Kaspar Korjusszal arról beszélgettünk, hogy kiknek és miért éri meg a virtuális identitás beszerzése. Az észt tapasztalatok már más országokat is változásokra ösztönöztek. A balti országban az állam digitalizálásának már a következő lépcsőjén dolgoznak.
Hogyan mérjünk egy chatbotot?

Hogyan mérjünk egy chatbotot?

Nem csak a nagyok nyerhetnek a chatbotok terjedésével, hanem a magyar kkv-k is. Aki felismeri az automatizált kérdés-válasz rendszerekben rejlő lehetőségeket, nem csak az ügyfélszolgálat kiadásait takaríthatja meg, de az értékesítést is fel tudja pörgetni. Különösen az Y és a Z generáció elérésének lehet hasznos eszköze a chatbot, aminek marketing felhasználását az is segíti, hogy a Facebook már saját analitika rendszerrel is rendelkezik.
Légy önmagad, mert mindenki más már foglalt!

Légy önmagad, mert mindenki más már foglalt!

Györffy Kingával és Gecser Ottóval beszélgettünk a personal branding aktuális kérdéseiről. A Personal Brand Institute szakértői szerint nem kell félnünk az személyes márka megteremtésétől, hiszen ez nem egy újabb nehéz, kényszerű feladat, hanem egy nagyszerű lehetőség arra, hogy saját magunkat hatékonyan megmutassuk a külvilágnak.
Kiüvöltött vélemény – Mikor és mit kérdezzünk?

Kiüvöltött vélemény – Mikor és mit kérdezzünk?

Minden márka szeretné azt hinni, hogy az ügyfelei szívesen töltik kérdőívek megválaszolásval az időt. Ám nagyon nehéz az emberek érdeklődését felkeltető, véleményt kutató alkalmazást kitalálni, de erre is jó megoldás lehet a natív - véli Szabó Zoltán, az Index tartalomfejlesztési vezetője.
A márkázás még nem hoz reputációt – Hogyan tud egy márka beépülni a mindennapjainkba

A márkázás még nem hoz reputációt – Hogyan tud egy márka beépülni a mindennapjainkba

Meg kell tanulni sokkal jobban értékelni a márkákat, és a kommunikáció lehetőleg minden területén figyelembe kell venni a reputáció fejlesztésének aspektusait is Szabó Béla, a Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgatója szerint.
Amit csak tudni akarsz az észt e-állampolgárságról

Amit csak tudni akarsz az észt e-állampolgárságról

Az észt e-állampolgársági program vezetőjével, a 29 éves Kaspar Korjusszal arról beszélgettünk, hogy kiknek és miért éri meg a virtuális identitás beszerzése. Az észt tapasztalatok már más országokat is változásokra ösztönöztek. A balti országban az állam digitalizálásának már a következő lépcsőjén dolgoznak.
Hogyan mérjünk egy chatbotot?

Hogyan mérjünk egy chatbotot?

Nem csak a nagyok nyerhetnek a chatbotok terjedésével, hanem a magyar kkv-k is. Aki felismeri az automatizált kérdés-válasz rendszerekben rejlő lehetőségeket, nem csak az ügyfélszolgálat kiadásait takaríthatja meg, de az értékesítést is fel tudja pörgetni. Különösen az Y és a Z generáció elérésének lehet hasznos eszköze a chatbot, aminek marketing felhasználását az is segíti, hogy a Facebook már saját analitika rendszerrel is rendelkezik.
Légy önmagad, mert mindenki más már foglalt!

Légy önmagad, mert mindenki más már foglalt!

Györffy Kingával és Gecser Ottóval beszélgettünk a personal branding aktuális kérdéseiről. A Personal Brand Institute szakértői szerint nem kell félnünk az személyes márka megteremtésétől, hiszen ez nem egy újabb nehéz, kényszerű feladat, hanem egy nagyszerű lehetőség arra, hogy saját magunkat hatékonyan megmutassuk a külvilágnak.
1/14