Bucsky Péter cikkei 1. oldal

A tévépiacot felpörgeti vagy felszippantja a technológiai tornádó?

A tévépiacot felpörgeti vagy felszippantja a technológiai tornádó?

A változások sokkal gyorsabbak lesznek, mint azt sokan gondolnák.
Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Folyamatosan fejleszteni kell a reklámpiaci költéseket mérő metodikát, különösen a digitális piac gyors és folyamatos változásai miatt.
Gyorsuló ütemben bővül a digitalizáció, de az embert nem pótolhatja semmi

Gyorsuló ütemben bővül a digitalizáció, de az embert nem pótolhatja semmi

Ha mindig a szájízünk szerinti ajánlatot kapunk, hol marad a felfedezés izgalma, az új kipróbálásának varázsa? Interjú Kánai Andrással.
A vállalati kommunikációnak is fel kell készülnie a digitalizációra!

A vállalati kommunikációnak is fel kell készülnie a digitalizációra!

Legalább annyira szervezeti és humán kihívás a digitalizáció a vállalatok életében, mint technológiai - véli Dintsér Andrea, a YourStory.hu alapítója.
Olcsó informatikai beszerzésnek adatvesztés lehet a vége

Olcsó informatikai beszerzésnek adatvesztés lehet a vége

Ma már nem informatikusok rendelnek informatikusoktól fejlesztéseket, hanem üzleti megrendelők.
Átalakuló reklámpiac – ki fogja a mesterséges intelligenciát betanítani?

Átalakuló reklámpiac – ki fogja a mesterséges intelligenciát betanítani?

Okostévéken okos reklámok jöhetnek, a digitalizáció pedig a médiapiac szinte minden szegletére ki fog hatni.
A technológia készen áll a GDPR-ra, de azért kell a megfelelő szaktudás

A technológia készen áll a GDPR-ra, de azért kell a megfelelő szaktudás

Szatmári Gáborral, a Carderon projekt menedzserével arról is beszélgettünk, hogyan lehet hatékonyan megfelelni az új szabályoknak.
A reggeli vagy esti kattintás ért többet?

A reggeli vagy esti kattintás ért többet?

A magyar piac sajátosságai ellenére a nemzetközi trendeknek megfelelően fejlődik, és nálunk is a globális szereplők további erősödése várható.
Digitálisan is a fogyasztók érzelmeiért folyik a verseny

Digitálisan is a fogyasztók érzelmeiért folyik a verseny

Érdemes minél előbb felkészülni a platform alapú digitális gazdaságra, hiszen itt a döntési gyorsaság az egyik legkritikusabb tényező.
Minőségi tartalomgyártás és technológiai felkészültség – ezek hozzák a legtöbb online reklámbevételt

Minőségi tartalomgyártás és technológiai felkészültség – ezek hozzák a legtöbb online reklámbevételt

Hogyan lehet a hirdetők és a médiatulajdonosok érdekeit egyeztetve hosszú távon is fenntartható reklámpiacot létrehozni?
1/20