Bucsky Péter cikkei 1. oldal

Kultúrát váltó vezetők – hogyan segítheti a coaching a cégek hatékonyságát?

Kultúrát váltó vezetők – hogyan segítheti a coaching a cégek hatékonyságát?

Az itthoni vezetőknek legalább annyira kell segíteni konkrét helyzetek megoldásában, mint általános iránymutatást adni. Interjú Bánhidi Brigittával.
Nehezebb és drágább a brandépítés a digitális média korában

Nehezebb és drágább a brandépítés a digitális média korában

Aki sikeres akar lenni, annak nem elég egyszer ráéreznie a fogyasztói gondolataira, folyamatosan követnie kell azok változását. Interjú Kun Miklóssal.
A Politis kampány tanulságai – mi lehet a fenntartható online média üzleti modellje?

A Politis kampány tanulságai – mi lehet a fenntartható online média üzleti modellje?

Dudás Gergellyel arról is beszélgettünk, hogy a Politis kapcsán szerzett ismeretek miben segíthetik egy jövőbeni előfizetéses magyar újság elindítóit.
Negyedmillió magyart már nem érdekel a tévé, inkább e-sportokkal foglalkoznak

Negyedmillió magyart már nem érdekel a tévé, inkább e-sportokkal foglalkoznak

A hazai hirdetők még nem fedezték fel az e-sport világát. Interjú Biró Balázs Györggyel.
A neuromarketing és az unalmas reklámok – interjú Becker Györggyel

A neuromarketing és az unalmas reklámok – interjú Becker Györggyel

Az ELTE címzetes egyetemi docense szerint érdemes a hosszabb távú márkaépítésre nagyobb figyelmet szentelni.
Megosztanak a fintech-ek? A sharing economy és a pénzügyi innovációk kapcsolata

Megosztanak a fintech-ek? A sharing economy és a pénzügyi innovációk kapcsolata

Elengedhetetlen, hogy még könnyebbé, egyszerűbbé és olcsóbbá váljon a felhasználók közti fizetés rendszere – véli Prácser Attila.
Olcsó informatikai beszerzésnek adatvesztés lehet a vége

Olcsó informatikai beszerzésnek adatvesztés lehet a vége

A portástól az igazgatóig mindenkinek tudnia kell, hogy az új digitális kornak új és másfajta kihívásai vannak. Interjú Major Gábor IVSZ-főtitkárral.
Digitális bújócska – új módszerek kellenek az értékes fogyasztók eléréséhez

Digitális bújócska – új módszerek kellenek az értékes fogyasztók eléréséhez

A tévés hirdetési piac elinflálódott Magyarországon, minden egyes percben öt percnyi reklámot adnak a tévék - interjú Havasi Zoltánnal.
Aki hazudik, azonnal lebukik, ráadásul óriási imázs kockázatot is vállal

Aki hazudik, azonnal lebukik, ráadásul óriási imázs kockázatot is vállal

A vállalati kommunikációt eszközök helyett a tartalomra kell építeni. Interjú Dojcsák Dániellel.
A minőségi online tartalmat nem csak az olvasók, a hirdetők is megbecsülik - interjú D. Tóth Krisztával

A minőségi online tartalmat nem csak az olvasók, a hirdetők is megbecsülik - interjú D. Tóth Krisztával

Az internetes médiacégek számos kihívására, így a közösségi média elszívó hatására és a nagy médiazajra is válasz lehet a jó minőségű tartalom.
1/18