Bucsky Péter cikkei 1. oldal

Ha Szlovákiában működik, nálunk miért ne!? – közösségi finanszírozással indít a Politis

Ha Szlovákiában működik, nálunk miért ne!? – közösségi finanszírozással indít a Politis

Az online előfizetőkre építő Politis.hu nem csak tartalomban, de üzleti modellben is újítana a magyar médiapiacon. Az index.hu korábbi főszerkesztője szerint olyan közéleti lapra van szükség, ahol az újságírók cikkek írásával töltik az idejüket, és nem lájk-vadász bugyuta vagy hatásvadász cikkek másolásával és átvételével. Ez nem csak az újságírók számára lehet fontos, hanem a hirdetőknek is.
Bankra kész fiatalok – figyelemfelkeltés mobilon

Bankra kész fiatalok – figyelemfelkeltés mobilon

Nem csak megérzés, valóban szinte minden tizenéves kezében ott lapul egy okostelefon. Matolcsy Miklós, a PontVelem Nonprofit Kft. vezetője tízezer diák megkérdezésén alapuló kutatásukról is beszámol, ami alapján az is látszik, hogy még kevés magyar diák használja tanulásra az internetet. A pénzügyi oktatást a BankVelem programban valósítják meg.
Mobil értékesítés – hanggal is lehet!

Mobil értékesítés – hanggal is lehet!

Hiába a chat a millenárisok első számú kommunikációs csatornája, komolyabb döntéseket igénylő termékeknél őket is érdemes telefonon keresni. A telefonos értékesítésben a magasabb hozzáadott értékű termékeknél érdemes már csak a mobilra összpontosítani. A sikeres telefonos értékestésnél is egyre fontosabb a személyre szabás Szilágyi Mónika, a Callfactory társtulajdonosa.
Pizza bő 10 milliárdért – avagy: Bitcoin, mit kezdjünk veled!?

Pizza bő 10 milliárdért – avagy: Bitcoin, mit kezdjünk veled!?

Bitcoinról már mindenki hallott, meg azt is tudjuk, hogy nagyon megy fel az árfolyama. Hanyecz László 10 ezer Bitcoinért vett pizzát anno 2010-ben, ez ma ez 41 millió dollárt (10,7 milliárd(!) forintot) érne!
Azt sem tudjuk, mi az a fintech

Azt sem tudjuk, mi az a fintech

Egy hazai felmérés szerint a megkérdezettek csupán 5%-a találkozott legalább érintőlegesen fintech-kel. A budapestiek 10%, a 350 ezer bruttó felett keresők esetében viszont 27% az arány – derült ki az Internet Hungary konferencián.
Bankra kész fiatalok – figyelemfelkeltés mobilon

Bankra kész fiatalok – figyelemfelkeltés mobilon

Nem csak megérzés, valóban szinte minden tizenéves kezében ott lapul egy okostelefon. Matolcsy Miklós, a PontVelem Nonprofit Kft. vezetője tízezer diák megkérdezésén alapuló kutatásukról is beszámol, ami alapján az is látszik, hogy még kevés magyar diák használja tanulásra az internetet. A pénzügyi oktatást a BankVelem programban valósítják meg.
Mobil értékesítés – hanggal is lehet!

Mobil értékesítés – hanggal is lehet!

Hiába a chat a millenárisok első számú kommunikációs csatornája, komolyabb döntéseket igénylő termékeknél őket is érdemes telefonon keresni. A telefonos értékesítésben a magasabb hozzáadott értékű termékeknél érdemes már csak a mobilra összpontosítani. A sikeres telefonos értékestésnél is egyre fontosabb a személyre szabás Szilágyi Mónika, a Callfactory társtulajdonosa.
Pizza bő 10 milliárdért – avagy: Bitcoin, mit kezdjünk veled!?

Pizza bő 10 milliárdért – avagy: Bitcoin, mit kezdjünk veled!?

Bitcoinról már mindenki hallott, meg azt is tudjuk, hogy nagyon megy fel az árfolyama. Hanyecz László 10 ezer Bitcoinért vett pizzát anno 2010-ben, ez ma ez 41 millió dollárt (10,7 milliárd(!) forintot) érne!
Azt sem tudjuk, mi az a fintech

Azt sem tudjuk, mi az a fintech

Egy hazai felmérés szerint a megkérdezettek csupán 5%-a találkozott legalább érintőlegesen fintech-kel. A budapestiek 10%, a 350 ezer bruttó felett keresők esetében viszont 27% az arány – derült ki az Internet Hungary konferencián.
Fintech: forradalom helyett együttműködés

Fintech: forradalom helyett együttműködés

A fintech cégek és a bankok keresik a helyüket az átalakuló pénzügyi környezetben, de az ügyfeleket egyelőre mindez hidegen hagyja.
1/16