2023. május 26. 08:35Zsákai Réka Anita
Miért fontos alaposan csoportokra bontani egy célközönséget? Mi legyen a mérőszám, ha egy cikk olvasottságát szeretnénk megtudni? Hogyan értessük meg az üzenetünket egy ekkora versengés közepette, és miért szabjuk alaposan személyre a mondanivalónkat? Sólyom Balázs, a Trendency alapítója mesélt nekünk az adatvezéreltség értékéről a 28. Digital-Media Hungary konferencián.
Marketing
2023. május 05. 08:00Zsákai Réka Anita
De mi is a podcast igazi ereje? Ki gyártson podcastet, és milyen célokkal? Mivel adhat többet egy podcast tartalom, mint a többi? Többek között ezekre kaptunk választ Puskás-Dallos Péter (Greendex Podcast) és Tuza Norbert (Ambient Pictures) beszélgetéséből a 28. Digital-Media Hungary konferencián.
Média
2023. április 20. 05:30Zsákai Réka Anita
Az influencerek korszakának végét élhetjük meg éppen? Az eddigi, nagyjából tízévnyi marketing már nem hatásos? Mégis mikor hallottunk mi olyat egy sikeres influencertől, hogy ezt semmiképpen se vedd meg? A TikTokot ellepték azok a videók, ahol őszintén beszélnek olyan termékekről, amiket nagy ívben el kell kerülnöd, ha nem akarod szórni a pénzedet. De mégis hogyan jutottunk el idáig a Kardashian média uralomtól?
Marketing