Vernyik Imre

Vernyik Imre

Vernyik Imre

fourfourlab

Bemutatkozás

1995 óta dolgozom a reklámiparban. Mediapolis, OMD Magyarország, Panmedia, PHD Magyarország, Nexus, Carnation Group, Berg Media, 1080p Reklámügynökség, Maximize és végül média audit a Media Compass-nál. 2007-ben először kóstoltam bele a saját vállalkozás keserű pirulájába, 4 évet küzdöttem, mint Zsákos Frodó a gyűrűvel. Főleg 2002-ben estem szerelembe a marketingkommunikációs stratégiával, ez a kapcsolat azóta tart. Most éppen statisztikai oldalról közelítem második vállalkozói periódusomban a Fourfourlab-bal. Minden tapasztalatomat igyekszem szintetizálni az üzleti tanácsadás egyedi és független módszertanában. Az ehhez használt eszköztár a prediktív analitika. Meggyőződésem, hogy minden üzleti analitika csak annyira erős, amennyire az üzleti dilemmák szolgálatába állítható.

Tovább az összes cikkéhez

Vernyik Imre kapcsolódó cikkei

A tücsök és a hangya – mi lett volna, ha a tücsök nyer?

A tücsök és a hangya – mi lett volna, ha a tücsök nyer?

Régi álmom, hogy a munkámba igazi tudományt csempésszek az áltudományos féligazságok helyett. A marketing és a reklám hajlamos arra, hogy kiheréli a tudomány lényegét, és önző módon csak azokat a féligazságokat emeli át belőle, amelyekhez kereskedelmi érdeke fűződik. Azért nem szeretem Ogilvy bölcseleteit, mert mindig ott volt a hamiskás érzés mögöttük, hogy saját ügynökségének boldogulását szolgálták.