Tóth Nándor Tamás

Tóth Nándor Tamás

Tóth Nándor Tamás

Bemutatkozás

Tóth Nándor Tamás
Tovább az összes cikkéhez

Tóth Nándor Tamás kapcsolódó cikkei

Optimista optimalizáció

Optimista optimalizáció

Hogyan hasznosítaná a programmatic-ot egy performance-ra szakosodott marketinges? Darázs Attila, a konverzióorientált marketingre szakosodott ADDICT Interactive vezetője szerint a programmatic buyingban van a jövő. Darázs Attila a Evolution 2015 konferencián A programmatic és a performance találkozása címmel tartott sikeres előadást.
Ma már a marketingbüdzsé fele nem kidobott pénz

Ma már a marketingbüdzsé fele nem kidobott pénz

Hasznos eszköznek tartja a programmatic buyingot és jó dolognak a performance marketinget Nagy Barnabás, a Magyar Telekom eCommerce részlegének vezetője. Csakhogy ezek alkalmazásához előbb paradigmaváltásra lenne szükség. Az új típusú marketingtevékenységek adaptálása közel sem olyan egyszerű, ahogy azt a tankönyvi példákban megírták.
Közösségi média kör- és kórkép

Közösségi média kör- és kórkép

Aljassá vált a Facebook – ez volt a szakértők egybehangzó véleménye a rendkívül sikeres Evolution 2015 konferencián. Akár igaz, akár nem, a valódi bravúr manapság mégis az, ha egy márka sikeressé tud válni Facebook-kommunikáció nélkül. Az elmúlt egy év során megérkeztek a reklámokra fogékony felhasználók a korábban a digitális nomádok által uralt közösségi médiumokra (Twitter, Instagram). Rengeteg kérdés, de szerencsére valamivel több válasz született a témában Evolution 2015 konferencia A termében.
Dolgozni, dolgozni és dolgozni...

Dolgozni, dolgozni és dolgozni...

Kihaló foglalkozások, új szakmák – milyen a mai kor ideális munkavállalója? Már a gépek lassan ügyfelekké válnak az automatizáció és az M2M kommunikáció révén, de mi lesz így velünk, emberekkel? Szakmák tűnnek el, hivatások emelkednek fel a semmiből, a csúcson pedig azok lesznek, akik a folyamat előtt járnak egy lépéssel. Ők tudják, mire van szüksége a jövő munkáltatójának és munkavállalójának.