Takács Antal

Takács Antal

Takács Antal

Bemutatkozás

Ha gyerekkoromban, édesanyám „maszek” kisboltjában eltöltött éveket is beleszámítom, akkor több, mint 20 évet töltöttem el a pult mögött ülve/állva/ügyfélhez menve – eladóként, értékesítőként, ügyfélszolgálatosként, majd később vezetőként, trénerként, tanácsadóként, kis- közép- és nagyvállalatoknál egyaránt.

A CustomerView-t azért alapítottam, mert hiszek abban, hogy minden vállalat és vállalkozás egyedi megközelítést igényel, ha az ügyfelek (vevők, vásárlók, páciensek, utasok, vendégek…) kezeléséről, kiszolgálásáról, az ügyfélkapcsolataink minőségéről van szó, legyen az bár személyes, telefonos vagy elektronikus/online kapcsolat.

A mai marketing „fősodor” azt tűzi ki célul, hogy hogyan legyen sok és sokat vásárló ügyfelünk (lehetőleg gyorsan…), és ez fontos, hiszen ügyfelek nélkül nem él meg egyetlen cég sem, én azonban hiszek abban, hogy egy vállalkozás hosszú távú sikerét az ügyfelek elégedettsége biztosítja, aminek az alapja a valódi élményt megtestesítő ügyfélkapcsolat. Ez pedig elsősorban nem a termékről, vagy a szolgáltatásainkról szól (arról is), hanem a kommunikációnkról, az ügyfélszolgálati munkatársainkról, az őket támogató folyamatokról, az ügyfelek személyre szabott kiszolgálásáról, és még számos egyéb tényezőről, amelyek jóval nagyobb hatást gyakorolnak az üzletmenetre, mint azt sokan gondolják.

Mindezt egy saját fejlesztésű visszajelzés-gyűjtő szoftverrel (datha pro), a hozzá kapcsolódó egyedi megközelítésű ügyél-kiszolgálási arculattervezéssel, tanácsadói és fejlesztői munkával, indoor és online tréningekkel, valamint komplex fejlesztési javaslatokkal és elemzésekkel mérjük, fejlesztjük, támogatjuk. Kezdve az ügyfél-kiszolgálási folyamatok és touchpointok felmérésétől, azok (újra)tervezésén keresztül egészen az implementációig, amely tevékenységek eredményét az ügyfélkapcsolatok rendszeres, lehetőleg automatizált, de minden esetben az adott vállalatra specializált minőségbiztosítása képes visszaigazolni.

Meggyőződésem, hogy az ügyfelekkel történő kapcsolattartás nem egyszerűen értékesítési vagy panaszkezelési tevékenység, továbbá nem kizárólag az ügyfélszolgálat, vagy egy tetszőleges szoftver/online felület feladata, hanem az egész vállalati kultúra alapértéke.

Blog: https://ugyfelkiszolgalas.blog.hu/

Interjú: https://www.digitalhungary.hu/marketing/A-kung-fum-arrol-szol-hogy-az-ertekesites-nem- lehet-cel-hanem-csakis-kovetkezmeny/9190/

Könyv: Ügyfél kiszolgálás | elégedettség | élmény

Social: Facebook; LinkedIn

Tovább az összes cikkéhez

Takács Antal kapcsolódó cikkei

Ott vagyunk már? - parafrázis Szamár ikonikus kérdésével kapcsolatban, avagy a vírushelyzetről másképpen

Ott vagyunk már? - parafrázis Szamár ikonikus kérdésével kapcsolatban, avagy a vírushelyzetről másképpen

A világ egy egészen más, új, és részben ismeretlen irányba fog tovább menni. Takács Antal, a CustomerView alapítójának nagyívű cikke.