Szuhai Viktor

Szuhai Viktor

Szuhai Viktor

Bemutatkozás

Több mint 10 éve dolgozik a marketinggel, és közel 8 éve kifejezetten mobil alkalmazások marketingjével. Online marketing karrierjét a Madhouse mobil hirdetési ügynökségnél kezdte, ahol a legnagyobb mobil alkalmazások és egyéb online termékek hirdetésével foglalkozott. Innen a francia tulajdunú Liligo repjegykereső céghez váltott, ahol az új mobil alkalmazások piacravezetése és teljes körű menedzsmentje volt a feladata.

Ezt követően társult be Álmos Balázshoz a frissen alapított Planet of the apps-be, ami akkor még mobil alkalmazások analitikájával foglalkozott, és indította el a marketing üzletágat amit azóta is vezet.

Tovább az összes cikkéhez

Szuhai Viktor kapcsolódó cikkei

Mi fán terem az applikáció marketing?

Mi fán terem az applikáció marketing?

Az alkalmazások világa folyamatosan fejlődik, határt pedig csak a csillagos ég szabhat. Ezzel párhuzamosan a felhasználók figyelméért és elköteleződéséért folytatott verseny egyre hevesebb. Az applikáció marketing az alkalmazások sikerének kulcsfontosságú területe, amely különböző stratégiákat és eszközöket kombinál a felhasználó szerződéstől az appon belüli monetizációig. Alábbi cikkünkben áttekintjük az applikáció marketing legfontosabb témaköreit, ezzel segítséget nyújtunk az appok bonyolult univerzumában való eligazodáshoz.