Szuchy Brigitta

Szuchy Brigitta

Szuchy Brigitta

Bemutatkozás

Az írás, a szavak formálása, gondolatok és érzések átadása gyermekkorom óta a szenvedélyem. Tanulmányaimat éppen ezért Kommunikáció és médiatudomány szakirányon végeztem a Szent István Egyetemen (BA) és a Budapesti Metropolitan Egyetemen (MA). Az elmúlt 8 évben a marketing és PR különféle területein szereztem tapasztalatot ügyfél és ügynökségi oldalon egyaránt. A szakmai cikkek mellett a mai napig szívesen írok novellákat az élet rejtelmeiről.

Tovább az összes cikkéhez

Szuchy Brigitta kapcsolódó cikkei

Miért érdemes Petőfi titkos szeretőjéről beszélni a TikTokon?

Miért érdemes Petőfi titkos szeretőjéről beszélni a TikTokon?

Művelődéstörténet, humor, és egy csepp irodalmi pikantéria – mindez egy platformon, ahol a múlt és a jelen találkozik. Varga András, 68 éves művelődéstörténész elmesélte nekünk, hogyan tud több generációt is bevonzani a kultúra világába a TikTok segítségével.
Az adományozás mindannyiunknak lehetőséget ad arra, hogy emberibbé váljunk

Az adományozás mindannyiunknak lehetőséget ad arra, hogy emberibbé váljunk

Mi motiválja az embereket az adományozásra, és milyen hatással van a támogatás azokra, akik segítségre szorulnak? Waller-Fekete Judit, a Magyar Vöröskereszt szociális szakmai vezetője és Balázs Vivien, a szervezet élelmiszermentési és segélyezési vezetője átfogó interjúban meséltek a támogatási programokról, az adományozás pszichológiájáról és a szociális munka kihívásairól.
Lakásnyeremény és felelős játékszervezés: mi várható 2025-ben a Szerencsejáték Zrt.-nél?

Lakásnyeremény és felelős játékszervezés: mi várható 2025-ben a Szerencsejáték Zrt.-nél?

Miért maradtak kiemelkedően népszerűek a lakásnyeremény-játékok évtizedek óta, és hogyan alakítja át a Játékoskártya a felelős játékszervezés jövőjét? Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója mesélt az ingatlanpiac hatásairól, a játékosok új elvárásairól, valamint az integrált hűségprogramról.
A reklámipar három felvonása: múlt, trauma, jövő

A reklámipar három felvonása: múlt, trauma, jövő

Kovács Levente, a White Rabbit reklámügynökség alapítója és kreatív igazgatója a DigitalHungary Klubon tartott gondolatébresztő előadást a reklám és marketing világának evolúciójáról.