Szuchy Brigitta

Szuchy Brigitta

Szuchy Brigitta

Bemutatkozás

Az írás, a szavak formálása, gondolatok és érzések átadása gyermekkorom óta a szenvedélyem. Tanulmányaimat éppen ezért Kommunikáció és médiatudomány szakirányon végeztem a Szent István Egyetemen (BA) és a Budapesti Metropolitan Egyetemen (MA). Az elmúlt 8 évben a marketing és PR különféle területein szereztem tapasztalatot ügyfél és ügynökségi oldalon egyaránt. A szakmai cikkek mellett a mai napig szívesen írok novellákat az élet rejtelmeiről.

Tovább az összes cikkéhez

Szuchy Brigitta kapcsolódó cikkei

„Inkább megpróbáljuk elkerülni a veszteséget, minthogy vállaljuk a nyereséggel járó kockázatot”

„Inkább megpróbáljuk elkerülni a veszteséget, minthogy vállaljuk a nyereséggel járó kockázatot”

Randivonal, Tinder, Viszony.hu és még számos internetes társkeresőt felsorolhatnánk, amik a párkeresők mindennapjainak aktív része. Miért chatelnek az emberek ahelyett, hogy inkább személyesen találkoznának? Mennyire játszik fontos szerepet a külső az ismerkedésben? Tényleg tudatosan használják a netes ismerkedési formákat a Z generáció tagjai? Többek között ezekről a témákról beszélgettem Magos Anna pszichológussal.
Interjú egy Z generációs példaképpel, aki mert nagyot álmodni

Interjú egy Z generációs példaképpel, aki mert nagyot álmodni

A 16 éves Nyikonyuk Balázs egyik pillanatról a másikra lett az ország kedvenc horgolója, amikor céltudatos és magabiztos kiállásával 2 millió forint befektetést sikerült szereznie a Cápák között műsorban a HorgoBOX termékhez. Vajon mi motivál egy középiskolás fiút arra, hogy efféle kézműves vállalkozásba kezdjen a screenen nevelkedett nemzedék korában? Hogyan használja ki social media lehetőségét a célközönsége eléréséhez, és milyen szempontokat tart fontosnak a marketingben?
Nem elég szexi a kommunikációs iparág

Nem elég szexi a kommunikációs iparág

Az MRSZ hosszú évek óta először mérte fel a szektorban foglalkoztatottak létszámát az OPTEN-nel együttműködve, annak adatbázisából kinyert tényadatok felhasználásával. Ennek eredményeképpen meglepő adatot publikált a Reklámszövetség az MRSZ Mini Konferencián: a kommunikációs iparágban körülbelül 115 ezren dolgoznak. Mégis számos kihívással küzd a szektor, és jelentős átalakuláson megy át a szakma. Kerekasztal beszélgetés során Liptay Gabriella, a KPMG Hungária Kft. marketing és kommunikációs igazgatója fejtegette a szektort érintő HR kérdéseket Török Diána, a GroupM Communications & Learning Directora és Vági Róbert, a Central Médiacsoport operatív vezérigazgató-helyettesének társaságában.
„A kapcsolódások formálnak minket, ami elengedhetetlen része az önmagunkat megismerő belső utazásnak”

„A kapcsolódások formálnak minket, ami elengedhetetlen része az önmagunkat megismerő belső utazásnak”

Balogh Fruzsina rendkívüli őszinteséggel írta meg a Szív magazinban megjelent Utak egymáshoz – Megtanulhatatlan házasság című cikkét, mellyel 2024. január 25-én elnyerte a Média a Családért-díj közönségdíját. Mennyire kell elkötelezetten hinni a kapcsolódás és az önreflexió erejében ahhoz, hogy a nagyvilág elé merjük tárni a házasságunkban megjelenő problémákat? Milyen szerepe volt a cikk megírásának Fruzsina házasságában, és hogyan hatottak rá a visszajelzések? A Kapcsolódó nevelés szakemberével készült interjúból többek között ezekre a kérdésekre is kiderül a válasz.