Szilágyi Szabolcs
Bemutatkozás
Az elmúlt közel 20 évben médiaértékesítéssel és marketinggel foglalkozott kiadóknál és media sales house-oknál. Médiapiaci pályáját a POS Media Groupnál kezdte direkt értékesítőként 2007-ben. A Centrál Médiacsoport elődjénél a Sanoma Média Budapestnél magazin értékesítési menedzserként dolgozott 2008 és 2013 között. A Viacomos TV piaci kitérő után a mobil hirdetési specialista Madhouse-nál folytatta karrierjét key account menedzserként, majd 2017-ben a Portfoli.hu-t üzemeltető Net Médiánál a mobil hirdetési megoldásokat alakította ki. 2018 és 2022 között az Igényesférfi.hu-nál értékesítési vezetőként az online magazin médiapiaci bevezetésért felelt. Ezt követően a Httpoolnál client solution managerként a Spotifyt képviselte, valamint nevéhez kötődik a Digital Turbine prémium video network hazai bevezetése.
2024 januárban elfogadta a felkérést a Planet of the appstől, hogy erősítse az alkalmazás-marketinggel foglalkozó cég hazai és nemzetközi jelenlétét és vezesse az értékesítést és üzletfejlesztést.