Szilágyi Katalin

Szilágyi Katalin

Szilágyi Katalin

Bemutatkozás

A digitalhungary.hu főszerkesztője és újságírója, rendszeresen ír a Business Class Magazin kulturális, startup és gasztronómia rovatába. Korábban jelentek meg cikkei különböző szakmai lapokban: Marketin&Média magazin, Kis- és Középvállalkozások magazinja illetve a Chef&Pincér. De írt színházkritikákat is színházi folyóiratokba. Főbb területei a technológia, gazdaság, tudomány, innováció, filmek és színház. Kerékpározik és chilitermesztéssel kísérletezik.

Tovább az összes cikkéhez

Szilágyi Katalin kapcsolódó cikkei

Egyensúly és a kiszámíthatóság a munkahelyen – és máris nyert ügyünk van!

Egyensúly és a kiszámíthatóság a munkahelyen – és máris nyert ügyünk van!

Az életben a hasonlóság, a dinamika, a hozzáállás és a közös értékrend az együttműködés záloga – véli Szvetelszky Zsuzsanna szociálpszichológus.
Az ország első NFT kiállítása közelebb hozta az új technológiát

Az ország első NFT kiállítása közelebb hozta az új technológiát

A Digital-Media Hungary konferencia keretében jött létre Magyarország első NFT kiállítása: Weiler Péter képzőművész, Botond Szabolcs, a Visual Europe Group vezérigazgatója és Csermely Ákos ötlete nyomán. A sikeres esemény hátteréről és céljáról, valamint az NFT lehetőségeiről és jövőjéről Weiler Péter képzőművészt kérdeztük.
„Az olvasó a legtöbb esetben előbb kattint, mint ahogy gondolkodik”

„Az olvasó a legtöbb esetben előbb kattint, mint ahogy gondolkodik”

Virág Attila, a Startlap csoport Hírstart híraggregátorának vezető szerkesztője a clickbait címek és fogyasztásra érdemes tartalmakról tartott előadást az idei Digital-Media Hungary konferencián. A szakértőt többek között arról kérdeztük, mire érdemes figyelni címadáskor, mennyire hatékony eszköz a címek mellett képeket is megjeleníteni és milyen hatásai lehetnek a címekben a színhasználatnak?
„A hálózatok fönntartanak a krízisben is”

„A hálózatok fönntartanak a krízisben is”

Barabási Albert László Behálózva című könyvének 20 éves évfordulója alkalmából a kutató visszatekintett az elmúlt időszakra, hogy mi változott a könyv első kiadása óta és milyen területeken hogyan befolyásolják az életünket a hálózatok, amelyek fönntartanak a krízis helyzetekben is. Ma már több mint 30 országban adták ki a könyvét, most pedig teljesen új szerkesztésben és fordításban jelenik meg az OpenBook kiadó jóvoltából.