Szalay Dániel

Szalay Dániel

Szalay Dániel

Bemutatkozás

A közel 20 évnyi tapasztalattal rendelkező, multiplatform újságíró-szerkesztő tizenéves kamaszként az 1990-es évek közepén csöppent bele a média világába. Pályáját tanulmányai mellett az akkoriban induló Internet Kalauz c. országos magazinnál és a Prim Online-nál kezdte, de még be sem fejezte a középiskolát, amikor már cikkei jelentek meg a Népszabadságban is, valamint később a Figyelőben és több más heti és napilapban, valamint online portálon. Dániel már ekkor a rádiózás világába is bekapcsolódott: mintegy 7 éven át dolgozott a Magyar Rádióban a Petőfi Rádió MODEM IDŐK, majd Netidők c. műsorának, 2 éven át volt szerkesztője egy saját, high-tech témákat feldolgozó, Mobil című műsornak a Klubrádióban, de jelenleg is rendszeresen készít rádiós riportokat a Kossuth Rádió Trendidők című műsorának. Dániel online szerkesztőként (és rövid ideig műsorkészítőként) dolgozott az RTL-nél valamint a Magyar Televíziónál is, 2009 szeptemberétől 2012 áprilisáig a Computerworldnél pedig eleinte online szerkesztő, majd főszerkesztő-helyettes, végül vezető szerkesztő volt. Jelenleg is különböző online és print termékek szerzője és szerkesztője, továbbá rádiós tevékenysége mellett önálló podcastja van vipcast.hu néven és különböző márkamagazinokat főszerkeszt. Dániel felsőfokú végzettséget a BKF-en szerzett 2006-ban, jelenleg a második diplomáját készíti.

Tovább az összes cikkéhez

Szalay Dániel kapcsolódó cikkei

Már a tévékkel versenyez a YouTube Interjú Szabó Bélával, a Vodafone globális márkastratégájával

Már a tévékkel versenyez a YouTube Interjú Szabó Bélával, a Vodafone globális márkastratégájával

A YouTube-on 20 másodpercnél hosszabb (reklám)videót általában nem néznek meg az emberek, sőt ha az első 2-3 másodpercben nem sikerül megragadni a figyelmet, akkor „vége” van – mondta a Digitalhungary.hu portálnak Szabó Béla, a Vodafone Magyarország eddigi marketingkommunikációs igazgatója.
Szimultán világ jön a rádiós piacon - Interjú Módos Mártonnal

Szimultán világ jön a rádiós piacon - Módos Máron

Az internetes sugárzás és az FM hosszú éveken át egymás melletti élésére számít Módos Márton, az Inforádió ügyvezető-főszerkesztője, aki a Digital Hungary portálnak adott interjúban a rádiós márkák jelentőségéről és arról is beszélt, hogy a digitális rádiós átállás miért tűnik egyelőre halott ügynek. A budapesti hírrádió vezetője egyébként nagyon bízik a rádiós piac félélénkülésében és már most is lát pozitív fejleményeket.
A háztartások 3 százaléka még nem váltott digitálisra

A háztartások 3 százaléka még nem váltott digitálisra

Az évek óta húzódó lekapcsolás nemrég bekövetkezett, legalábbis az ország nyugati felében, ahol a nyár folyamán megszűnt az analóg földfelszíni televíziós sugárzás, vagyis szoba- vagy tetőantennával már csak kizárólag digitális tévéadás fogható, melyhez set-top-box-ra, vagy digitális vételre alkalmas televíziókészülékre van szükség.
A StoryTV üzlet

A StoryTV üzlet

A reklámadó miatt „kormánybuktatásra” készül a StoryTV – jelent meg nemrégiben a kormány-közeli sajtóban. Eközben a Sanoma anyacégétől több kedvezőtlen pénzügyi jelentés is érkezett, ami miatt találgatások kezdődtek, milyen nemzetközi szintű átstruktúrálás várható, ahogy arra cégcsoport befektetői közleménye előzőleg utalt. Csupa olyan téma, amelyek különösen foglalkoztatták a szakmai közvéleményt az elmúlt hetekben. Szabó György, a Sanoma Media Budapest vezérigazgatója exkluzív interjút adott Szalay Dánielnek és a Digitalhungary.hu szakmai portálnak. Szóba került az is, hogy van-e jövője a nyomtatott sajtónak, és miért éri meg egy kis kábelcsatornán hírműsort indítani.