Szabó Virág

Szabó Virág

Szabó Virág

Bemutatkozás

Majdnem egy évtizedes tapasztalattal rendelkező kommunikációs szakember. Pályáját az akkori piacvezető PR-ügynökségnél kezdte. Több mint hat évet töltött ügynökségi oldalon, elsősorban külső PR-hez és munkáltatói márkaépítéshez kapcsolódó feladatokat ellátva. Ezt követően csatlakozott az ország legnagyobb, kizárólag magyar tulajdonban lévő fejvadász cégéhez kommunikációs vezetői pozícióban. Jelenleg az ország legnagyobb humanitárius szervezetének kommunikációs osztályán dolgozik.

Tovább az összes cikkéhez

Szabó Virág kapcsolódó cikkei

A mesterséges intelligenciák elterjedése a legelsöprőbb technológiai forradalom - Interjú Kondacs András filmrendezővel

A mesterséges intelligenciák elterjedése a legelsöprőbb technológiai forradalom - Interjú Kondacs András filmrendezővel

Nem mondunk újat azzal, hogy óriási potenciál van a mesterséges intelligenciák használatában az alkalmazott művészetek esetén is. Gyorsaságot, vakfoltok pontos kitöltését és a sokszor korlátos büdzsékhez való könnyed igazodást tesznek lehetővé. A hazai filmesek közül a mesterséges intelligenciák úttörő felhasználójával, Kondacs András filmrendezővel, az Animatiqua alapítójával és vezetőjével beszélgettünk a lehetőségekről, veszélyekről és a filmes szakma jövőjét is meghatározó mesterséges intelligenciákról.
Elif Shafak: a történetmesélés vezethet ki minket a szorongás korából

Elif Shafak: a történetmesélés vezethet ki minket a szorongás korából

Elif Shafak, brit–török regényíró, a magyar olvasóközönség egyik kedvence is előadást tartott a Meta Marketing Summit EMEA 2023 konferencián, amin arról beszélt, miért fontosak a történetek. Milyen történetek számítanak, amiket el kell mesélni, hogy jobb világot építhessünk? Rövid beszámolónk egy impresszív előadásról.
A PR igenis mérhető: íme 3 mérőszám, amivel számszerűsíthetők az eredményei

A PR igenis mérhető: íme 3 mérőszám, amivel számszerűsíthetők az eredményei

Vállalaton belüli szakmai kapcsolatok javulása, organikus megkeresések számának növekedése és egyre gyakoribb célcsoport-interakciók. Mindhárom azt mutatja, hogy az adott márka iránti bizalom és szimpátia - és ezzel párhuzamosan a márka hírneve - erősödik.
Ezeket tartsd szem előtt, mielőtt döntést hozol a reklámköltségekről

Ezeket tartsd szem előtt, mielőtt döntést hozol a reklámköltségekről

Felsorolni is hosszú volna, milyen nehézségek sorakoztak fel az elmúlt egy évben: a meredeken emelkedő infláció, az elszabadult energiaárak, az akadozó ellátási láncok és az orosz-ukrán háború csak pár ezek közül. Mind az üzleti eredményesség ellen ható tényezőknek tűnnek, mégis van esély arra, hogy sikereket érj el az online hirdetéseid révén. Hogyan? Daniel Knapp, az IAB Europe vezető közgazdásza foglalta össze a Meta Marketing Summit EMEA 2023 konferencián.