Szabó Edit

Szabó Edit

Szabó Edit

Bemutatkozás

Pályáját a MediaSales online- és médiaügynökségnél kezdte, a Citibanknál az online marketing területért felelt, majd az OTP Bank Digitális Értékesítési igazgatójaként a cég online stratégiáján dolgozott, ahonnan a Microsofthoz vezetett az útja, mint digitális marketing lead. Jelenleg a Bare International nemzetközi piackutató cég európai marketingvezetője, ahol 52 országért felel. Hat éve oktat főiskolai MBA-képzésen és digitális mesterkurzusokon, illetve rendszeres előadója a szakma legnagyobb konferenciáinak, mint az Internet Hungary vagy az Evolution. Időről-időre támogat alapítványokat online startégiai és kommunikációs szempontból. Az idei évvel felkerült a Forbes 30 sikeres fiatal 30 alatt listájára, illetve a nemzetközi Customer Experience Network 30 under 30 listájára is.

Tovább az összes cikkéhez

Szabó Edit kapcsolódó cikkei

A hirdetési eszköz-arzenál kezelésének művészete, azaz nyomás nélkül is nő  a pálma

A hirdetési eszköz-arzenál kezelésének művészete, azaz nyomás nélkül is nő a pálma

Szokás mondani, hogy: „nyomás alatt nő a pálma”, és nyomás az most minden szinten van. Szabó Edit cikke.
Mit használjuk, ha hatékonyabbak akarunk lenni?

Mit használjuk, ha hatékonyabbak akarunk lenni?

Mindenki szereti a sikert, ám nagyon nem mindegy, hogy mennyi energiát feccölünk a munkába. Szabó Edit remek cikkel segít minket.
Az én ügyfelem, a mi ügyfelünk - ügyfélmegosztás a reklámszakmában?

Az én ügyfelem, a mi ügyfelünk - ügyfélmegosztás a reklámszakmában?

Hogy lehet, hogy a Sharing Economy korában éppen a reklámszakmában nem valósult meg az ″Oszd meg és uralkodj″ elve eléggé?
A hirdetésieszköz-arzenál kezelésének művészete, avagy a szakmánk túl bonyolulttá vált

A hirdetésieszköz-arzenál kezelésének művészete, avagy a szakmánk túl bonyolulttá vált

A digitális hirdetési eszközök dominanciája a marketing és értékesítési láncolatban. Mely eszköz kit és hogyan ér el?