Szabó Edit

Szabó Edit

Szabó Edit

Bemutatkozás

Pályáját a MediaSales online- és médiaügynökségnél kezdte, a Citibanknál az online marketing területért felelt, majd az OTP Bank Digitális Értékesítési igazgatójaként a cég online stratégiáján dolgozott, ahonnan a Microsofthoz vezetett az útja, mint digitális marketing lead. Jelenleg a Bare International nemzetközi piackutató cég európai marketingvezetője, ahol 52 országért felel. Hat éve oktat főiskolai MBA-képzésen és digitális mesterkurzusokon, illetve rendszeres előadója a szakma legnagyobb konferenciáinak, mint az Internet Hungary vagy az Evolution. Időről-időre támogat alapítványokat online startégiai és kommunikációs szempontból. Az idei évvel felkerült a Forbes 30 sikeres fiatal 30 alatt listájára, illetve a nemzetközi Customer Experience Network 30 under 30 listájára is.

Tovább az összes cikkéhez

Szabó Edit kapcsolódó cikkei

Mit használjuk, ha hatékonyabbak akarunk lenni?

Mit használjuk, ha hatékonyabbak akarunk lenni?

Mindenki szereti a sikert, ám nagyon nem mindegy, hogy mennyi energiát feccölünk a munkába. Szabó Edit remek cikkel segít minket.
Csak a marketing lehet az oka az eredménytelen értékesítésnek?

Csak a marketing lehet az oka az eredménytelen értékesítésnek?

Évek óta sütik rá a marketingesekre a bélyeget, hogy a marketing költések 50%-a ablakon kidobott pénz. De mi az igazság? Szabó Edit cikke.
A hirdetésieszköz-arzenál kezelésének művészete, avagy a szakmánk túl bonyolulttá vált

A hirdetésieszköz-arzenál kezelésének művészete, avagy a szakmánk túl bonyolulttá vált

A digitális hirdetési eszközök dominanciája a marketing és értékesítési láncolatban. Mely eszköz kit és hogyan ér el?
Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az  automatizáció?

Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az automatizáció?

Tényleg fel vagyunk az készülve folyamataink és munkák digitalizációjára, azaz automatizálásra? A kérdést Szabó Edit válaszolja meg.