Somogyi Endre

Somogyi Endre

Somogyi Endre

Bemutatkozás

Endre rövid programozói képzés után a University of Hertfordshire-en (BA) és a Budapesti Műszaki Egyetemen (MBA, HR és pénzügy szakirány) végezte tanulmányait.

1998. óta foglalkozik a webbel, 2001-től a Carnation munkatársa, 2004-től Adverticum CTO-ja és 2009-ig a cég régiós terjeszkedésért is felel. Aktívan részt vett az IAB Hungary alapításának előkészítésében, alapítástól megválasztott elnökségi tag, majd 2011-től 6 évig a szervezet ügyvezetője és tagja az IAB Europe boardjának is, ahol fő feladata a nemzetközi IAB hálózat együttműködési szintjének növelése. Tagja a Digitális Közönségmérési Tendert szervező csapatnak, majd 2013-ban elindítója és 6 évig ügyvezetője a magyar online közönségmérést szolgáltató DKT-nak. 2017-től az Adatvezérelt Marketing Szövetség, a DIMSZ főtitkára.

Tovább az összes cikkéhez

Somogyi Endre kapcsolódó cikkei

Hűségprogramoknak nem csak jelenük, de jövőjük is van

Hűségprogramoknak nem csak jelenük, de jövőjük is van

Hogyan veszik ki a hűségprogram tagok a részüket a márka építéséből? Kik vesznek részt a programokban? Hogyan mérik ezek sikerességét? Mi a különbség a programban részt vevők és a programon kívüliek üzleti eredményei közt? Lehet-e sikeresen kilépni a tematikus vásárlói napok promócióiból?