Sólyom Balázs

Sólyom Balázs

Sólyom Balázs

Bemutatkozás

„Sólyom Balázs pályafutása 2009-ben kezdődött az Invitelnél, ahol előbb gyakornokként, majd 2010-től online marketing tanácsadóként tevékenykedett. 2013-ban kérték fel az online terület vezetésére, amit 2017 januárjáig látott el, majd a UPC-nél folytatta karrierjét, online igazgatóként. 2020 áprilisától vezeti a Trendency, Data Science és Analitika üzletágát. Munkáját az elmúlt években több szakmai díjjal is elismerték (DMBP, Content Marketing Award, Effie és az Év Honlapja) Emellett a Metropolitan Egyetemen is oktat digitális hatékonyságmérést, illetve a Bátor tábor digitális stratégájaként támogatja az alapítvány tevékenységét.”

Tovább az összes cikkéhez

Sólyom Balázs kapcsolódó cikkei

Hogyan foghatod meg az offline adatokat az online számára?

Hogyan foghatod meg az offline adatokat az online számára?

2021.10.13-i Internet Hungary Data szekcióban tartott előadásom kivonata – a prezentációm csak képeket és címsorokat tartalmazott.
Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Kétségtelen, hogy a mostani helyzet nagyon sok lehetőséget és fejlődést tartogat a digitális terület számára.
Az Online mostohagyerek - Sólyom Balázs vendégszerzőnk cikke

Az Online mostohagyerek - Sólyom Balázs vendégszerzőnk cikke

Sokan úgy gondolják, hogy online minden mérhető, vagy hogy online minden és mindenki targetálható.
3rd party süti - az adat nem vész el csak átalakul - szerintem, szerintünk

3rd party süti - az adat nem vész el csak átalakul - szerintem, szerintünk

Remarketing/retargeting és perszonalizáció - veszélyben?