Sólyom Balázs

Sólyom Balázs

Sólyom Balázs

Bemutatkozás

2017 januárjától Sólyom Balázs irányítja a UPC Magyarország online divízióját, online igazgatói pozícióban. A szakember az Inviteltől érkezett a UPC-hez, ahol szintén az online terület irányításáért felelt, és többek között olyan stratégiai fontosságú projektek fűződnek a nevéhez, mint a „webshop”, az online ügyfélszolgálat, valamint a honlap mobilra optimalizált változatának kialakítása, fejlesztése, menedzselése és nem utolsó sorban az online értékesítés fellendítése. Munkáját az elmúlt évben Content Marketing Award, Effie és az Év Honlapja szakmai díjakkal ismerték el. E mellett a Metropolitan Egyetemen is oktat digitális hatékonyságmérést.
Tovább az összes cikkéhez

Sólyom Balázs kapcsolódó cikkei

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - második rész

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - második rész

Sólyom Balázs tanulmánya.
Látta, hogy nem vette észre? A bannerekről szerintem, szerintünk...

Látta, hogy nem vette észre? A bannerekről szerintem, szerintünk...

A digitális területen tevékenykedők, ha nem is kísérték végig tüzetesen a banner eddigi pályafutását, mégis temérdek megoldással találkozhattak, és megélhették már, hogy hogyan is próbáljuk meg felruházni újabb és újabb küldetéssel ezt a megoldást.
Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Sólyom Balázs tanulmánya.
Hol húzodik a CRO határa - szerintem, szerintünk...

Hol húzodik a CRO határa - szerintem, szerintünk...

A CRO nem éppen a legkönnyebben megragadható és elmesélhető történet a digitális területen, a konverziós ráta optimalizálása viszont elemi érdek. Definíciók, tévhitek és néhány jó tanács. Sólyom Balázs cikke.