Sólyom Balázs
Bemutatkozás
Sólyom Balázs pályafutása
2009-ben kezdődött az Invitelnél, ahol előbb gyakornokként,
majd 2010-től online marketing tanácsadóként tevékenykedett.
2013-ban kérték fel az online terület vezetésére,
amit 2017 januárjáig látott el, majd a UPC-nél folytatta karrierjét, online igazgatóként. A digitális pályán töltött évek alatt, tagja volt az IAB elnökségének, illetve számos edukációs publikációval támogatta a piac fejlődését.
2020 áprilisától csatlakozott a a Trendency online Zrt-hez, ahol a Data Science& Analytics üzletág felépítésért és vezetésért felel Chief Data Officer-ként. Elsődleges szakterületük az online média, ahol mind a médiumok működését mind pedig a felhasználói szokásokat feltáró, adat alapú, vagy adatvezérelt megoldásokon dolgoznak. A digitális terüttől nem szakadt el teljesen, a Metropolitan Egyetemen oktat digitális hatékonyságmérést, illetve a Bátor tábor digitális stratégájaként támogatja az alapítvány tevékenységét.