Sólyom Balázs

Sólyom Balázs

Sólyom Balázs

Bemutatkozás

2009-ban gyakornokként kezdte Sólyom Balázs karrierjét az invitelnél, ahol 2013-ban már ő építhette újra és vezethette a digitális divíziót. 2017-ben átigazolt a UPC-hez, ahol online igazgatóként felelt a digitális kommunikációért, fejlesztésekért, értékesítésért, ügyfélszolgálatért. A nevéhez fűződik többek között a perszóna alapú banner kommunikáció, az úttörő adatvezérelt hirdetési ökoszisztéma felépítése, illetve a szakma által több díjjal is honorált a wifipédia is. Végig kísérte a UPC és a Vodafone fúziójának folyamatát, majd 2020 áprilisától a Trendency Online Zrt. Data Science és Analitika üzletágát vezeti. E mellett a Metropolitan Egyetemen is oktat digitális hatékonyságmérést és a Bátortábor pro bono digitális szakértője.

 

Tovább az összes cikkéhez

Sólyom Balázs kapcsolódó cikkei

Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Kétségtelen, hogy a mostani helyzet nagyon sok lehetőséget és fejlődést tartogat a digitális terület számára.
Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - második rész

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - második rész

Sólyom Balázs tanulmánya.
3rd party süti - az adat nem vész el csak átalakul - szerintem, szerintünk

3rd party süti - az adat nem vész el csak átalakul - szerintem, szerintünk

Remarketing/retargeting és perszonalizáció - veszélyben?
Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Sólyom Balázs tanulmánya.