Sólyom Balázs

Sólyom Balázs

Sólyom Balázs

Bemutatkozás

„Sólyom Balázs pályafutása 2009-ben kezdődött az Invitelnél, ahol előbb gyakornokként, majd 2010-től online marketing tanácsadóként tevékenykedett. 2013-ban kérték fel az online terület vezetésére, amit 2017 januárjáig látott el, majd a UPC-nél folytatta karrierjét, online igazgatóként. 2020 áprilisától vezeti a Trendency, Data Science és Analitika üzletágát. Munkáját az elmúlt években több szakmai díjjal is elismerték (DMBP, Content Marketing Award, Effie és az Év Honlapja) Emellett a Metropolitan Egyetemen is oktat digitális hatékonyságmérést, illetve a Bátor tábor digitális stratégájaként támogatja az alapítvány tevékenységét.”

Tovább az összes cikkéhez

Sólyom Balázs kapcsolódó cikkei

Az Online mostohagyerek - Sólyom Balázs vendégszerzőnk cikke

Az Online mostohagyerek - Sólyom Balázs vendégszerzőnk cikke

Sokan úgy gondolják, hogy online minden mérhető, vagy hogy online minden és mindenki targetálható.
3rd party süti - az adat nem vész el csak átalakul - szerintem, szerintünk

3rd party süti - az adat nem vész el csak átalakul - szerintem, szerintünk

Remarketing/retargeting és perszonalizáció - veszélyben?
Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Kétségtelen, hogy a mostani helyzet nagyon sok lehetőséget és fejlődést tartogat a digitális terület számára.
Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - második rész

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - második rész

Sólyom Balázs tanulmánya.