Sebők Viktória

Sebők Viktória

Sebők Viktória

Bemutatkozás

Szakújságíró, IT kommunikációs specialista, inspirációs mentor. 2010-ben az Év információbiztonsági újságírójának, 2012-ben az év informatikai újságírójának (Kovács Attila-díj) választották. 2009-től gazdasági és infokommunikációs üzleti magazinoknak dolgozik. 2009-ben a Bálint György Újságíró Akadémián újságíróként végzett. 2006-ban a Gábor Dénes Műszaki Főiskola biztonságszervező szakán diplomázott. 2001-2009 között aktívan tevékenykedett informatikai területen, mint projektvezető és IT tanácsadó. 1990-2001 közötti időszakban pedig a Magyar Nemzeti Banknál, nemzetközi tőkepiaci területen dolgozott.

Tovább az összes cikkéhez

Sebők Viktória kapcsolódó cikkei

E-kereskedelem: a magyar cégek ne féljenek az exporttól!

E-kereskedelem: a magyar cégek ne féljenek az exporttól!

A magyar webáruházak jelentősen bővülhetnének, ha elindítanák exporttevékenységüket a szomszédos országokba, ahol az online piacok még nem telítettek. Bogdan Colceriut, a Frisbo vezérigazgatóját kérdeztük az e-kereskedelem jelenéről és jövőjéről, az iparágban rejlő lehetőségekről és a magyar vállalatok exportlehetőségeiről.
Internet Hungary - Data marketing, avagy így szolgálják érdekeinket és értékeinket az algoritmusok a marketingben

Internet Hungary - Data marketing, avagy így szolgálják érdekeinket és értékeinket az algoritmusok a marketingben

Különböző aspektusokból járták körbe az idei Internet Hungary konferencián az előadók, milyen eredményeket hozott az adatalapú marketing.
Internet Hungary - Data Marketing a gyakorlatban

Internet Hungary - Data Marketing a gyakorlatban

Az idei Internet Hungary konferencia Data of Hungary szekció összefoglalójának 2. részében többek között arról volt szó, mit kezdhetünk együttesen az online és offline adatokkal, hogyan alakult át a performance marketing adatalapú marketinggé, mire jó a perszonalizáció, illetve mi a 3rd party apokalipszis és milyen jogi következményekkel jár.
Internet Hungary: Egyre tudatosabbak a felhasználók, de még van hova fejlődni

Internet Hungary: Egyre tudatosabbak a felhasználók, de még van hova fejlődni

2000-es évek közepe óta tapasztalható, hogy a sales tevékenységekben nagyobb figyelmet kap a fogyasztók lelke, pszichéje és viselkedése.