Rónyai Júlia

Rónyai Júlia

Rónyai Júlia

Bemutatkozás

Londonban végeztem nemzetközi kapcsolatok, illetve nemzetközi újságírás szakon. Szabadúszó újságíró, kreatív szövegíró és podcast műsorvezető vagyok, többek közt a Digital Hungary, a HVG és a Szeretlek Magyarország szerzője.

Tovább az összes cikkéhez

Rónyai Júlia kapcsolódó cikkei

Az átverés pszichológiája: mi tesz minket kiszolgáltatottá a csalók felé?

Az átverés pszichológiája: mi tesz minket kiszolgáltatottá a csalók felé?

Amikor a kiberbiztonsági csalásokat igyekszünk kivédeni, nem csupán technológiai, hanem pszichológiai tényezőket is figyelembe kell vennünk. Ma már rengeteg olyan scam létezik, ami kifejezetten az utóbbi gyengeségeinkre bazíroz. Bizonyos gondolkodási motívumaink alapján ugyanis könnyen tőrbe csalhatók vagyunk - mondta Csertán Ákos pszichológus, designer, az Atlas, Rise! alapítója a MasterCard Future Unlocked konferenciáján.
Hogyan működhet az automatizált hallgatottságmérés?

Hogyan működhet az automatizált hallgatottságmérés?

A mérési technika folyamatosan fejlődik és változik, de a rég bevett módszereket rendkívül nehéz felülírni – emelte ki Hantosi Bálint, a Scores Group cégcsoport ügyvezetője a Nagy Rádiós Napon tartott előadásában. A cégcsoport ma már minden területen végez piackutatásokat, jelenleg pedig egy hazai műszeres, multimédiás kutatási panel felállításán dolgoznak, ami néhány éven belül kerülhet bevezetésre.
A hangtól a brandig: milyen világokat teremthetünk a rádiószpotokkal?

A hangtól a brandig: milyen világokat teremthetünk a rádiószpotokkal?

Kevés dolog létezik, amit becsukott szemmel is tudunk élvezni. Ezek egyike a rádió – kezdte előadását Kapitány János a Nagy Rádiós Nap konferencián. Az Atmedia direkt értékesítési és promóciós vezetője ezek után arra kérte a közönséget, hogy mindenki 90 másodpercre csukja be a szemét. Ez alatt az idő alatt egy fiktív termék rádióreklámjai hangzottak el. Bár a szöveg ugyanaz maradt, három különféle szpotot hallhattunk, más-más hangokkal, zenékkel és effektekkel: a “Choco Baristo” fantázianevű kávés csokit megismerhettük luxuscikként, a fiatalokat megszólító termékként és western változatban is.
A rádió minden reachet megemel, a podcast pedig megkoronázza

A rádió minden reachet megemel, a podcast pedig megkoronázza

A 2023-as Nielsen panelkutatás színes-szagos eredményeit mutatta be Karácsony László, az Atmedia stratégiai- és marketingigazgatója a Nagy Rádiós Napon. A különböző médiumok használatát felmérő kutatásból kiderül, hogy rádióval és podcasttel azok is megszólíthatók, akik keveset tévéznek, hazai médiamixszel ráadásul közel annyi embert érhetünk el, mint ha a globális platfromok valamelyikén hirdetnénk.