Raskó Attila

Raskó Attila

Raskó Attila

Bemutatkozás

Digitális marketingstratéga nemzetközi marketingigazgatói tapasztalattal. A ContentPlus tartalomalapú digitális ügynökség társalapítója. Cégüknél a hazai és nemzetközi vállalatok azon kihívásait, leadszerzési igényeit oldják meg, amikre a hagyományos marketing és értékesítés nem képes. Az ügynökség a tartalomalapú gondolkodás magyarországi népszerűsítésében vállalt úttörő szerepe után az advocacy marketing és social selling módszertanának elterjesztését tűzte ki a zászlajára.

Tovább az összes cikkéhez

Raskó Attila kapcsolódó cikkei

Miért kerülnek ki erősebben a válságból a marketingben is digitálisan érett cégek?

Miért kerülnek ki erősebben a válságból a marketingben is digitálisan érett cégek?

Raskó Attila, a ContentPlus digitális ügynökség ügyvezető igazgatójának cikke.