Pálfi Éva

Pálfi Éva

Pálfi Éva

Bemutatkozás

Brandstylist iparművész, női marketing szakértő, a B2W alapítója 1998-ban végzett a MOME Iparművészeti Egyetemen, majd lett kreatív igazgató számos hazai piacvezető cégnél. Nem csak művészkedik, tervez, hanem üzletasszony is, saját cégével és márkájával megreformálta a hazai divatot. Éva vizuális marketinget tervez 22 éve elsősorban olyan cégeknek, akik nőknek adnak el. Nem csak tervez, de tanítja is cégvezetőknek, nagyvállalati döntéshozóknak, marketingeseknek, kivitelezőknek azt, hogy hogyan lehetnek márkájukkal stílusosak, sikeresek és eredményesek a női fogyasztóknál.

2018-ban hozta létre a B2W Női Célpiacra fókuszáló marketing kommunikációt. Hisz abban, hogy az okos marketingkommunikációnak társadalmi haszna van. A B2W fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a B2W tudatos cégek marketingkommunikációja támogassa és segítse a nőket az előttük álló kihívásokkal való megbirkózásban, a nekik szánt termékek és szolgáltatások közti választásban, és hogy számukra a vásárlást egyszerűbbé, megnyugtatóvá, biztonságossá, de egyben a mindennapokból kiszakító élménnyé is tegye.

A B2W legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója a B2W Fesztivál, mely évente kerül megrendezésre - 2019-ben elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Marketing Gyémánt díját.

www.palfieva.hu

www.b2w.hu

https://linktr.ee/palfieva

Sajtóhttps://www.palfieva.hu/sajto

Tovább az összes cikkéhez

Pálfi Éva kapcsolódó cikkei

Mennyire ütős a weboldalad B2W Sales szempontból? Így frissítsd fel, ha nőknek szól!

Mennyire ütős a weboldalad B2W Sales szempontból? Így frissítsd fel, ha nőknek szól!

Weboldalak tudatos kialakításáról rengeteg jó tudásanyag létezik, ám engedjétek meg, hogy most kifejezetten a női vásárlók igényeire fókuszáljunk.
EQ Marketing - korunk legerősebb „fegyvere”

EQ Marketing - korunk legerősebb „fegyvere”

Az érzelmi intelligencia a kulcs a nők szívéhez, ha felismerjük mire vágynak igazán.
B2W marketing – A rózsaszín nem stratégia

B2W marketing – A rózsaszín nem stratégia

Ha nőknek adsz el, tudnod kell, hogy ezerfélék, különböző élethelyzetekkel. Tudod-e, hirdetéseidben kihez beszélsz valójában?
Mindenki NŐKNEK ad el… hogyan legyünk sikeresek, ha ők a célcsoportunk?

Mindenki NŐKNEK ad el… hogyan legyünk sikeresek, ha ők a célcsoportunk?

A B2W (Business to Woman) túlmutat a megszokott B2C/B2B kategóriákon és abban segít nekünk, hogyan kommunikáljunk, értékesítsünk, fejlesszünk termékeket a ma és a jövő női fogyasztóinak.