Mondovics Péter

Mondovics Péter

Mondovics Péter

Bemutatkozás

2013 óta a Mastercard digitális megoldásokért, kereskedői kapcsolatokért és loyalitás programokért felelős marketing vezetője vagyok. Az utóbbi években egyre inkább az AI-alapú rendszerek, a kollaboratív platformok és a service design kezdtek el érdekelni, ennek egyik fő megtestesülése a Priceless Specials nevű élmény alapú új generációs hűségprogram, amelyet tavaly indítottunk el. Emellett megcsináltuk az első magyar retail ügyfélmény kutatást is, amely hasznos eszköznek bizonyulhat a kereskedőknek a modern kihívásokra való felkészülésben.
A Mastercardot megelőzően 13 évet töltöttem el az autóiparban és az egészségügyi szektorban, digitális marketing és CRM területen.
Szabadidőmben zenélek, koncertekre járok és fotózom. Három digitálisan erősen affinis gyermekem van.

Tovább az összes cikkéhez

Mondovics Péter kapcsolódó cikkei

Szevasztok, webshopok - úgy vásárolunk a neten, mintha nem lenne holnap - Mondovics Péter vendégszerzőnk írása

Szevasztok, webshopok - úgy vásárolunk a neten, mintha nem lenne holnap - Mondovics Péter vendégszerzőnk írása

Biciklizés, ágyban fekvés, vécén ücsörgés, tévé nézés – mi a közös bennük? A válasz tökéletesen jellemzi az elmúlt évünket.