Molnár Máté

Molnár Máté

Molnár Máté

Bemutatkozás

2022 óta dolgozik a Lounge Groupnál, jelenleg vállalati kommunikációs vezető pozícióban. Csapatához tartozik a cégcsoport külső és belső kommunikációs feladatainak ellátása.

Tanulmányait Szegeden, Budapesten és Hamburgban végezte. Diplomát szerzett marketingkommunikáció alapképzésen és marketing mesterképzésen a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán. Az egyetem elvégzése előtt újságíróként dolgozott, tanulmányai után a médiapiacon helyezkedett el, 2021-ig a Trade magazin csapatát erősítette.

Tovább az összes cikkéhez

Molnár Máté kapcsolódó cikkei

Adj 20 percet magadnak!

Adj 20 percet magadnak!

Keresed az utat a belső egyensúlyhoz? Szeretnél kikapcsolódni nyugodt környezetben? Meg akarod tanulni azokat a technikákat, amelyeket alkalmazva könnyebben megszabadulhatsz a mindennapi stressztől? Látogass el a Jungle Lounge-ba az Internet Hungary ideje alatt!
Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre, ma pedig már az európai marketingkommunikációért felelő stratégiai csapat vezére, mint Consumer & Shopper Connection Director. Vállalati kultúrától, márkastratégiáról, a kreátorok térnyeréséről és hitelességéről, valamint a legnagyobb márkák értékteremtő együttműködéséről beszélgettünk vele a Warm Up Talksban.
Autonóm asszisztensek, akik beszélnek hozzánk: ezek az AI termékek ősszel már piacra lesznek dobva

Autonóm asszisztensek, akik beszélnek hozzánk: ezek az AI termékek ősszel már piacra lesznek dobva

A mesterséges intelligencia eddig is jelen volt az életünkben, csak nem vettük észre: egy kártyás fizetésnél, egy hitelbírálatnál, vagy a kedvenc lejátszási listánk melletti ajánlóként már feltűnt, de nagyobb fókuszt akkor kapott, amikor tavaly év végén “kiengedték” az emberek közé a ChatGPT-t. Dr. Tilesch György a PHI Institute alapítójaként nagyvállalatok és kormányzatok AI stratégiájával és annak bevezetésével foglalkozik a világ összes kontinensén, és ő volt a Warm Up Talks podcastsorozat ötödik adásának vendége. Többek között megtudtuk tőle, mi történik globálisan az AI térnyerésével, mennyire változtatja meg az életünket, a mindennapjainkat, és nem utolsó sorban a marketingszakmát, munkafolyamatokat.
Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben, hogy felkészült, gyors és jövőálló legyen

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben, hogy felkészült, gyors és jövőálló legyen

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért lehetett ekkora siker a Marsra Magyar és hogyan dolgozhat együtt sikeresen a sales a marketinggel.