Máthé Bence

Máthé Bence

Máthé Bence

Tovább az összes cikkéhez

Máthé Bence kapcsolódó cikkei

Gesztesi Gábor: ″A középiskolások nem marketingesek, hanem influenszerek akarnak lenni″ - Veszélyben a marketing szakma jövője?

Gesztesi Gábor: ″A középiskolások nem marketingesek, hanem influenszerek akarnak lenni″ - Veszélyben a marketing szakma jövője?

Nagyszabású sajtóeseményen mutatták be a marketing szakma sava-borsát összefoglaló Marketing Trendbookot november 15-én a városligeti Millenium Házában, Budapesten. Az eseményen szakmabeliek és a vállalati szféra szereplői is jelen voltak, akik Azurák Csaba vezetésével beszélgettek marketingről, annak kihívásairól és a jövő problémáiról.
Így változtathatja meg az adathalászatot a mesterséges intelligencia

Így változtathatja meg az adathalászatot a mesterséges intelligencia

Az adatbányászat mesterséges intelligenciával felturbózott változatának fejlesztéséről tartott előadást Szekeres Péter, a Neticle Text Analytics vezetője az idei Internet Hungary konferencián, Siófokon. A szakember szerint a lehető legtöbb adat kinyeréséhez a közösségi média és a mesterséges intelligencia a kulcs.
Megjelent a szakma által is várt Marketing Trendbook

Megjelent a szakma által is várt Marketing Trendbook

Sikersztorik, válságmegoldó receptek, technológiai innovációk és esettanulmányok is tarkítják a nemrég megjelent és november 15-én bemutatott Marketing Trendbookot, amelyben a marketing szakma krémje 420 oldalon osztja meg a tudását. A kötetet nagyszabású sajtótájékoztatón mutatták be szerdán a városligeti Millenium Házában.
E-sport: a reklámkerülők elérésének kiaknázatlan módja

E-sport: a reklámkerülők elérésének kiaknázatlan módja

Felugró ablakok, húszpercenkénti reklám spotok, kötelezően megtekintendő hirdetési blokkok: az online, rádiós és televíziós világban folyamatosan reklámokba ütközünk, ám az Y- és Z-generáció tagjai különböző hirdetésblokkolókkal és streaming-előfizetésekkel kiküszöbölik az imént felsorolt promóciókat. Szilágyi Mátyás, a KIA Hungary digitális marketing junior menedzsere arra vonatkozóan adott ötleteket az idei Internet Hungary-n, hogy hogyan érhetők el a reklámkerülő felhasználók.