2025. január 05. 06:23Máthé Bence
Egyre nagyobb teret nyernek a Z-generációról folytatott kutatások, amióta ugyanis a képviselői beléptek a munkaerőpiacra, a szokásaik és a különböző attitűdjeik könnyebben mérhetővé váltak. A legtöbben előítéletesek ezzel a nemzedékkel szemben, és bár még mindig nem értettük meg őket igazán, sokan már az utánuk következő Alfa-generáció lehetséges felméréséről beszélnek. Vajon mikor érdemes elkezdeni foglalkozni a kutatásukkal? Egyáltalán mi alapján határozzuk meg a különböző generációkat, a szociológia pedig hogyan vizsgálja az azokra jellemző tulajdonságokat? Milyen pszichés eltéréseket mutatnak az egyes nemzedékek és milyen, eddig soha nem látott kihívásokkal kell megküzdenie a Zoomereknek? Többek között ezekről a kérdésekről beszélgettünk Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológussal. Interjú.
Interjúk
2024. december 18. 13:20Máthé Bence
A hiteles kommunikáció, mint az egészségtudatlanság ellenszere címen tartott előadást a 25. Internet Hungary konferencián Dankovics Gergely, Magyarország átfogó egészségvédelmi szűrőprogramjának programigazgatója október 1-én. A szakember elmondta, hogy 2030-ig országszerte egyre több ember számára lesznek elérhetők a regisztrációhoz között, ingyenesen igénybe vehető vizsgálatok.
Marketing
2024. november 28. 05:39Máthé Bence
Az attitűdök változásáról, valamint a generációk vásárlási szokásairól beszélt dr. Törőcsik Mária közgazdász, a Pécsi Tudományegyetemen tanára a 25. jubileumát ünneplő Internet Hungary konferencián október 1-én. Többek között feltette a kérdést, hogy a véleményeink és gondolataink gyakoribb váltakozása ebben a felgyorsult világban vajon valóban kihat-e, és generációnként másképp hat-e a vásárlási szokásainkra, vagy ennél sokkal összetettebb-e a kép?
Kultúra
2024. november 22. 05:33Máthé Bence
A digitális világ trendjeiről és az elkövetkezendő változásokról beszélt a 25. Internet Hungary konferencián Pőcze Balázs, a digitális termékfejlesztéssel és kommunikációs kampányokkal foglalkozó Mito Group egyik alapítója, egyben kreatív igazgatója. A szakember a digitális világban uralkodó állapotok négy olyan aspektusát emelte ki, amelyre fokozottan figyelnünk kell.
Marketing