Lóska Márton

Lóska Márton

Lóska Márton

Tovább az összes cikkéhez

Lóska Márton kapcsolódó cikkei

A játszótéren beszélgető anyuka fontosabb a Facebooknál

A játszótéren beszélgető anyuka fontosabb a Facebooknál

A HiveCreative ügyvezetőjével, Tóth-Nagy Péterrel estünk neki az employer branding kibogozásának. Annyi biztos, a kis cégek is profitálhatnak belőle, a nagyok pedig akár tízmilliókat foghatnak, ha ésszel csinálják.
Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

A TikTok az Instagram babérjaira tör! Karvalics Attila, az ArvaliCom vezetőjének becslése szerint itthon minimum félmillióan töltötték le az appot.
Majd a magyar fiatalok feje tetejére állítják a 260 milliárd forintos piacot

Majd a magyar fiatalok feje tetejére állítják a 260 milliárd forintos piacot

Pörög a reklámozás ezerrel, de a jövő fogyasztóit egyelőre csak vizsgálgatja a szakma. Beszámoló az Evolution Konferenciáról Lóska Márton tollából.
Ezt az információt Zuckerbergtől sem lehet megvenni

Ezt az információt Zuckerbergtől sem lehet megvenni

Joanelli Tamással, a Be Social ügyvezetőjével beszélgettünk a reklámozásról és a leggyakoribb hibákról, amiket elkövethetünk A közösségi oldalon.