Lippai Roland

Lippai Roland

Lippai Roland

Bemutatkozás

Szabadúszó újságíró, coach, maratonista. Minden mögött az embert keresi, azt, ami őt előre viszi, teljesítményre sarkallja, amitől ő maga „élővé” válik. A digitalizáció és az ember kapcsolata éppen úgy érdekli, mint ahogyan a személyes fejlődés kérdése és motiváció mibenléte.

Abban hisz, hogy mindenkiben ott lakozik a képesség és az erő ahhoz, hogy jobbá, teljesebbé tegye önmagát és a környezetét is.

Korábban a Figyelő gazdasági hetilap társadalom és sport rovatát szerkesztette, azt megelőzően közel egy évtizedig a Magyar Nemzet Online újságírójaként, majd vezető szerkesztőjeként dolgozott. Jelenleg szabadúszóként, illetve a Digital Hungary (digitalhungary.hu) főszerkesztőjeként, life és sport coachként végzi a munkáját.

Zenekarában gitáros/dalszerző/szövegíró, bringázik, crossfit edzéseken küzd s nagy örömére az amatőr maratonisták-ultrafutók táborát is gyarapítja.

Tovább az összes cikkéhez

Lippai Roland kapcsolódó cikkei

A hazugság a legrosszabb, amit egy vállalat válság esetén tehet – Interjú Lakatos Zsófiával és Iglódi Csabával

A hazugság a legrosszabb, amit egy vállalat válság esetén tehet – Interjú Lakatos Zsófiával és Iglódi Csabával

Az okos vállalatok nem csupán jól kezelik a válságot, de békeidőban a háborúra készülnek.
Az összeomlásnak így vagy úgy, de meg kell jelennie – interjú Sárvári Györggyel

Az összeomlásnak így vagy úgy, de meg kell jelennie – interjú Sárvári Györggyel

A pszichológus-coach részletesen beszél saját módszereiről, az intuitív működésről, s néhány kemény helyzetbe is beavatott minket.
A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

A fogyasztókkal való személyes kapcsolat erősítése mentheti meg a boltokat

Attitűdváltás, elviselhető személyre szabott kommunikáció, élménycunami - ezekre kell figyelnie a jövő kereskedőinek.
Még mindig nehezen értik a cégek, hogy milyen fontos az erős munkáltatói márka

Még mindig nehezen értik a cégek, hogy milyen fontos az erős munkáltatói márka

De hogyan is kell felépíteni egy erős márkát? Kérdéseinkre Radnai-Tóth Judit, employer branding tanácsadó válaszolt.