Lippai Roland

Lippai Roland

Lippai Roland

Bemutatkozás

Szabadúszó újságíró, főszerkesztő, szociológus, maratonista vagyok. Számos dolog érdekel: a digitalizáció és az ember kapcsolata éppen úgy, mint ahogyan a személyes fejlődés kérdése és motiváció mibenléte. Hiszek abban, hogy mindenkiben ott lakozik a képesség és az erő ahhoz, hogy jobbá, teljesebbé tegye önmagát és a környezetét is.

A Figyelő gazdasági hetilap társadalom és sport rovatát szerkesztettem, azt megelőzően közel egy évtizedig a Magyar Nemzet Online újságírójaként, majd vezető szerkesztőjeként dolgoztam. Jelenleg szabadúszóként, illetve a Digital Hungary (digitalhungary.hu) főszerkesztőjeként végzem a munkám.

Az ember posztmodern problémái, a férfi-női szerepek, az „apa” és a fiatalok, az ember és a digitalizáció kapcsolatának kérdésköre éppen úgy izgat, ahogyan az egészségügy bizonyos aspektusai is sem hagynak hidegen. Mindig minden mögött az embert keresem, azt, ami őt előre viszi, teljesítményre sarkallja, amitől ő maga „élővé” válik.

Zenekaromban gitáros/dalszerző/szövegíró vagyok, bringázom, crossfit-ezek s nagy örömömre a maratonisták-ultrafutók táborát is gyarapítom.

Tovább az összes cikkéhez

Lippai Roland kapcsolódó cikkei

Már nem csak a termék ára izgatja a vásárlókat

Már nem csak a termék ára izgatja a vásárlókat

Jó bőrben van az online kereskedelem, ám a kereskedőkre nagy nyomás is nehezedik.
Hogyan lehetnének a vállalatok a digitalizáció bajnokai?

Hogyan lehetnének a vállalatok a digitalizáció bajnokai?

Az alapvető infrastruktúra adott, ám a digitális transzformáció lényegi megértésének hiánya akadályozza a fejlődést. Interjú Bálint Dániellel.
Egy rettenetes fotóval tönkreteheted az egész kampányodat

Egy rettenetes fotóval tönkreteheted az egész kampányodat

Ha azt gondolná valaki, hogy a hirdetések képeinek elkészítése Barba-trükk egyszerűségű folyamat, annak pénzben mérhető veszteségei is lehetnek.
Még szenvednek a vállalatok, de a jövő ügyfélszolgálataira rá sem fogunk ismerni

Még szenvednek a vállalatok, de a jövő ügyfélszolgálataira rá sem fogunk ismerni

Komoly kihívás: nem elég, hogy egyelőre nincsenek egységes IT-megoldások, az ügyfelek egyre finnyásabbak és kiismerhetetlenebbek.