Lippai Roland

Lippai Roland

Lippai Roland

Bemutatkozás

Szabadúszó újságíró, főszerkesztő, szociológus, maratonista vagyok. Számos dolog érdekel: a digitalizáció és az ember kapcsolata éppen úgy, mint ahogyan a személyes fejlődés kérdése és motiváció mibenléte. Hiszek abban, hogy mindenkiben ott lakozik a képesség és az erő ahhoz, hogy jobbá, teljesebbé tegye önmagát és a környezetét is.

A Figyelő gazdasági hetilap társadalom és sport rovatát szerkesztettem, azt megelőzően közel egy évtizedig a Magyar Nemzet Online újságírójaként, majd vezető szerkesztőjeként dolgoztam. Jelenleg szabadúszóként, illetve a Digital Hungary (digitalhungary.hu) főszerkesztőjeként végzem a munkám.

Az ember posztmodern problémái, a férfi-női szerepek, az „apa” és a fiatalok, az ember és a digitalizáció kapcsolatának kérdésköre éppen úgy izgat, ahogyan az egészségügy bizonyos aspektusai is sem hagynak hidegen. Mindig minden mögött az embert keresem, azt, ami őt előre viszi, teljesítményre sarkallja, amitől ő maga „élővé” válik.

Zenekaromban gitáros/dalszerző/szövegíró vagyok, bringázom, crossfit-ezek s nagy örömömre a maratonisták-ultrafutók táborát is gyarapítom.

Tovább az összes cikkéhez

Lippai Roland kapcsolódó cikkei

Még mindig nehezen értik a cégek, hogy milyen fontos az erős munkáltatói márka

Még mindig nehezen értik a cégek, hogy milyen fontos az erős munkáltatói márka

De hogyan is kell felépíteni egy erős márkát? Kérdéseinkre Radnai-Tóth Judit, employer branding tanácsadó válaszolt.
Már nem csak a termék ára izgatja a vásárlókat

Már nem csak a termék ára izgatja a vásárlókat

Jó bőrben van az online kereskedelem, ám a kereskedőkre nagy nyomás is nehezedik.
Új típusú nehézségekkel küzdenek a nők és a férfiak

Új típusú nehézségekkel küzdenek a nők és a férfiak

Valójában egy hosszú és fájdalmas, de mindenképpen sikeres terápiás folyamat közepén vagyunk. Interjú Szabó Gergely Zoltán integral coachcsal.
Egy rettenetes fotóval tönkreteheted az egész kampányodat

Egy rettenetes fotóval tönkreteheted az egész kampányodat

Ha azt gondolná valaki, hogy a hirdetések képeinek elkészítése Barba-trükk egyszerűségű folyamat, annak pénzben mérhető veszteségei is lehetnek.