Kulcsár Zita

Kulcsár Zita

Kulcsár Zita

Bemutatkozás

Worki alapító Employer Branding Stratéga | Employee Experience Designer | Tálent Stratéga

Több mint 15 évet dolgozott nagyvállalati és ügynökségi oldalon olyan pozíciókban, ahol Európa, Közel-Kelet, India és Ázsia vezető cégeinek toborzási és humánerőforrás tervezési feladatait látta el olyan ügyfeleket támogatva, mint a GE, Vodafone, Dell, Citigroup, General Motors, Ericsson és Msci Barra. 

2010 óta foglalkozik innovatív HR megoldások kutatásával és fejlesztésével szabadúszóként. Az elmúlt években üzletfejlesztési vezetőként támogatta az Aon Hewitt csapatát. Korábban vezetői tanácsadóként, szervezetfejlesztési, toborzási és employer branding területeken segítette a GI Group globális cégcsoportot. 

2014-től a Lavoie Entertainment-tel együttműködésben több amerikai szakmai dokumentumfilm készítésében is részt vett, hogy pozitív változás induljon el a globális humánerőforrás menedzsment területén.

Startup mentorként rendszeres résztvevője nemzetközi HR tech konferenciáknak és startup versenyeknek. Győztes csapatokat mentorált a Kairos Student Venture Competition versenyén, a Mission Telekom 2017-és 2018-as versenyein és az Aon Hewitt Moonshot programjában.

Jelenleg a Worki – The Future Workplace Experience alapítójaként munkavállalói élménytervezésben, és munkáltatói márkaépítésben segíti ügyfeleit. Filozófusként, Szoft technológusként és EX designerként is arra keresi a választ, hogy hogyan lehet mind egyéni, mind szervezeti szinten egy gyorsuló világhoz alkalmazkodni.

Tovább az összes cikkéhez

Kulcsár Zita kapcsolódó cikkei

Bajban ismerszik meg a barát, de az is, hogy mennyire fenntartható a munkáltatói márkád

Bajban ismerszik meg a barát, de az is, hogy mennyire fenntartható a munkáltatói márkád

A nagy igazságot Kulcsár Zita munkáltatói márka stratéga járta körül nagy műgonddal.