Klenovszki János

Klenovszki János

Klenovszki János

NRC

Bemutatkozás

Szociológusként több, mint 25 éve dolgozom a piackutatás területén és több, mint 23 éve vezetem az NRC-t, amely Magyarország legelső online kutatásra szakosodott vállalata. Az elmúlt években a piackutatás mellett nagy gyakorlatot szereztem a Service Design, a CX fókuszú ügyfélélmény kutatások, a workshopok facilitálása területén és előadásaimban sokszor érintem az ügyfélélményt és azokat a trendeket, amelyek megváltoztatják a vásárlói elvárásokat.

Klenovszki János kapcsolódó cikkei

Magyar Podcast trendek 2023-ban

Magyar Podcast trendek 2023-ban

Az elmúlt időszakban a médiapiaci szereplők és a döntéshozók egyre inkább felismerték, hogy a podcast nem csupán egy új médiaformátum, hanem egy alapvető, piacformáló, tanító és inspiráló erő. Amíg az online és digitális platformok fokozták az információhoz való hozzáférést, a podcastok a rugalmasságukkal, a hitelességükkel és sokszínűségükkel új élményt nyújtanak a tartalomfogyasztók számára és ez a növekvő hallgatói szám már a hirdetők számára is hasznos kapcsolódási lehetőségek rejt. Éppen ezért is izgalmas az NRC és az IAB közös kutatása, illetve a Podcast fesztiválra készült kutatás elemzésének az összefoglalója és az ehhez kapcsolódó, Román Balázzsal és Sági Ferenccel készült research&more podcast adás.
Piackutatási interjú a ChatGPT chatbottal a kutatási trendekről és a jövőről

Piackutatási interjú a ChatGPT chatbottal a kutatási trendekről és a jövőről

Az NRC vezetője, Klenovszki János puszta szakmai kíváncsiságból készített egy interjút a köztudatba most berobbant ChatGPT chatbottal a piackutatásról és arról, hogy szerinte milyen területeken tudja majd segíteni a piackutatók munkáját.
A mesterséges intelligencia hatása a piackutatási piacra

A mesterséges intelligencia hatása a piackutatási piacra

Az elmúlt időszakban egyre inkább tudatosult a piaci szereplőknél és a döntéshozóknál, hogy a mesterséges intelligencia (AI) nem csupán egy technológiai kuriózum, hanem egy alapvető, piacformáló erő és míg az online és digitális megoldások és automatizációk alapvetően felgyorsították az információhoz való hozzáférést, addig az AI a lehetőségeit tekintve alapvetően fogja felforgatni mindazt, amit ma piackutatásnak hívunk.