Juhász Marianna

Juhász Marianna

Juhász Marianna

Bemutatkozás

1998 óta dolgozik a nyomtatott és az online médiában. Pályafutását egy megyei napilap tudósítójaként kezdte, ezt követően éveken keresztül munkatársa volt több országos gazdasági magazinnak, kiadványnak. Jelenleg közreműködik több nyomtatott és online folyóirat, valamint kiadvány elkészítésében. Az elmúlt tíz évben önkormányzati sajtóreferensként is tapasztalatot szerzett. Több időszaki kiadvány felelős szerkesztője. A Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Karán magyar és kommunikáció (PR szakirány) szakon szerzett diplomát, részt vett a Magyar PR Szövetség rendezvényi protokoll szakértő, valamint a MÚOSZ Bálint György Újságíró Akadémia újságírói szaktanfolyamán.

Tovább az összes cikkéhez

Juhász Marianna kapcsolódó cikkei

„A digitalizáció fejlődésével elvész a mélységi tudás és a memória értéke”

„A digitalizáció fejlődésével elvész a mélységi tudás és a memória értéke”

A most felnövekvő gyerekek nem rosszabbak vagy neveletlenebbek, mint amilyenek a szüleik vagy a nagyszüleik voltak, csupán alkalmazkodnak a környezetükhöz. Éppen ezért nem róható fel nekik, amikor egy probléma megoldására azonnal az interneten keresnek megoldást, vagy már nem tudnak úgy elmélyedni egy kalandregény történéseiben, mint a korábbi generációk. Hogy mi ennek az oka, arra Steigervald Krisztián generációkutató Generációk harca a figyelemért című legújabb könyve kapcsán kerestük a választ.
Felelősségvállalás szabadakaratból

Felelősségvállalás szabadakaratból

Akkor nem fog a média kultúra- és tudásközvetítő szerepe csorbulni, ha el tudjuk juttatni a következő generációkhoz azokat az értékeket, amelyeket mi fontosnak tartunk - véli Illés Gabriella producer, a TulipánTündér Produkció tulajdonosa, akit új, „Értékteremtő producerek” elnevezésű sorozatunkban elsőként kérdeztünk a média, azon belül is a televíziózás jelenlegi szerepéről. A szakember szerint, az értékteremtés abban rejlik, hogy meg kell találni azokat a csatornákat, amelyeken a meg lehet szólítani fiatalokat is.
„Örülök, ha az én munkám inspirálja a versenytársakat” – interjú Szente Nikolette Luluval

„Örülök, ha az én munkám inspirálja a versenytársakat” – interjú Szente Nikolette Luluval

Szente Nikolette Lulu, a Remind bookazine és a PlanAll termékek kiadója, a Record Hungary Kft. online marketing menedzsere mindent megtesz annak érdekében, hogy szakmája legjobbja legyen. Elhivatottságát és szakértelmét mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy akár egy missziós üzenetnek is célközönséget talál. Luluval egyebek között erről, és a marketinghez kapcsolódó változásokról, valamint a szakmát érintő generációs különbségekről, na és persze a konkurenciáról is beszélgettünk.
„A minőség esetünkben abban rejlik, hogy nagyon komolyan vesszük a könnyedebb műfajt is”

„A minőség esetünkben abban rejlik, hogy nagyon komolyan vesszük a könnyedebb műfajt is”

Kapitány Iván rendező-producer szerint legfőképpen az idő és a közönség dönti el, hogy egy televíziós produkció értéket képvisel-e a médiában vagy sem. Így volt ez szerinte a 2017 tavasza óta az RTL-en futó A mi kis falunk című tévésorozat esetében is, melynek vezető forgatókönyvírója és rendezője. A tévésorozat hamar nagyon népszerű lett, a hazai televíziózásban igen kimagasló nézettséget produkál. Mi ennek a titka, hogyan lehet a televíziós műfajban is értéket teremteni? – erről kérdeztük a rendező-producert.