2024. szeptember 26. 05:56Juhász Marianna
A most felnövekvő gyerekek nem rosszabbak vagy neveletlenebbek, mint amilyenek a szüleik vagy a nagyszüleik voltak, csupán alkalmazkodnak a környezetükhöz. Éppen ezért nem róható fel nekik, amikor egy probléma megoldására azonnal az interneten keresnek megoldást, vagy már nem tudnak úgy elmélyedni egy kalandregény történéseiben, mint a korábbi generációk. Hogy mi ennek az oka, arra Steigervald Krisztián generációkutató Generációk harca a figyelemért című legújabb könyve kapcsán kerestük a választ.
Interjúk
2024. szeptember 20. 05:27Juhász Marianna
Szente Nikolette Lulu, a Remind bookazine és a PlanAll termékek kiadója, a Record Hungary Kft. online marketing menedzsere mindent megtesz annak érdekében, hogy szakmája legjobbja legyen. Elhivatottságát és szakértelmét mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy akár egy missziós üzenetnek is célközönséget talál. Luluval egyebek között erről, és a marketinghez kapcsolódó változásokról, valamint a szakmát érintő generációs különbségekről, na és persze a konkurenciáról is beszélgettünk.
Interjúk
2024. szeptember 15. 05:27Juhász Marianna
Akkor nem fog a média kultúra- és tudásközvetítő szerepe csorbulni, ha el tudjuk juttatni a következő generációkhoz azokat az értékeket, amelyeket mi fontosnak tartunk - véli Illés Gabriella producer, a TulipánTündér Produkció tulajdonosa, akit új, „Értékteremtő producerek” elnevezésű sorozatunkban elsőként kérdeztünk a média, azon belül is a televíziózás jelenlegi szerepéről. A szakember szerint, az értékteremtés abban rejlik, hogy meg kell találni azokat a csatornákat, amelyeken a meg lehet szólítani fiatalokat is.
Interjúk
2024. augusztus 26. 05:07Juhász Marianna
Kapitány Iván rendező-producer szerint legfőképpen az idő és a közönség dönti el, hogy egy televíziós produkció értéket képvisel-e a médiában vagy sem. Így volt ez szerinte a 2017 tavasza óta az RTL-en futó A mi kis falunk című tévésorozat esetében is, melynek vezető forgatókönyvírója és rendezője. A tévésorozat hamar nagyon népszerű lett, a hazai televíziózásban igen kimagasló nézettséget produkál. Mi ennek a titka, hogyan lehet a televíziós műfajban is értéket teremteni? – erről kérdeztük a rendező-producert.
Interjúk