Juhász Marianna

Juhász Marianna

Juhász Marianna

Bemutatkozás

1998 óta dolgozik a nyomtatott és az online médiában. Pályafutását egy megyei napilap tudósítójaként kezdte, ezt követően éveken keresztül munkatársa volt több országos gazdasági magazinnak, kiadványnak. Jelenleg közreműködik több nyomtatott és online folyóirat, valamint kiadvány elkészítésében. Az elmúlt tíz évben önkormányzati sajtóreferensként is tapasztalatot szerzett. Több időszaki kiadvány felelős szerkesztője. A Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Karán magyar és kommunikáció (PR szakirány) szakon szerzett diplomát, részt vett a Magyar PR Szövetség rendezvényi protokoll szakértő, valamint a MÚOSZ Bálint György Újságíró Akadémia újságírói szaktanfolyamán.

Tovább az összes cikkéhez

Juhász Marianna kapcsolódó cikkei

„A mai gazdasági kihívásoknak az a nehézsége, hogy olyan érzést keltenek bennünk, mintha semmi sem múlik rajtunk”

„A mai gazdasági kihívásoknak az a nehézsége, hogy olyan érzést keltenek bennünk, mintha semmi sem múlik rajtunk”

A világ folyamatosan és drámai módon változik még akkor is, ha mindezt leginkább csak az elmúlt néhány évben tapasztaltuk meg valóban testközelből, miután a fordulópontok nem csupán a globális egészre, hanem a mikrovilágunk alakulására is igen nagy hatással voltak. A változásra régen is volt példa, és, hogy milyen módon viszonyulunk ehhez mi közép-európai emberként vagy magyarként, tulajdonképpen saját döntésünkön múlik. Lehet úgy is, mint Haraszthy Ágoston, és lehet úgy is, mint Pató Pál. Vécsey Zsadány, az ALEAS Simulations társalapítója szerint nem kérdés, melyikük mentalitásával járunk jobban.
„A mesterséges intelligencia fejlesztése önmagunkról szól, arról, hogy mi mit tartunk értéknek”

„A mesterséges intelligencia fejlesztése önmagunkról szól, arról, hogy mi mit tartunk értéknek”

Rab Árpád társadalomtudós szerint ez a tudatosság lesz a jövőben a legnagyobb kihívás az emberek számára.
„Az online pillér elhagyása már több mint hiba, az már bűn”

„Az online pillér elhagyása már több mint hiba, az már bűn”

Négy műsor rádióban, online és színházban, kétmillió kattintás havonta, több mint százezer feliratkozó és egy rádiós műsor alapján Világtalálkozó címmel megjelent interjúkötet – röviden így összegezhetnénk Kadarkai Endre elmúlt kétéves szakmai pályafutását. A riporter csaknem húsz éve pakolgatja karrierútja mérföldköveit, mindeközben a televíziós műsorvezetéstől eljutott odáig, hogy a világhálón közzétett YouTube-interjúival nézettségi és kattintási rekordokat dönt. Felismerte a világhálóban rejlő lehetőségeket, előnyöket.
„Határozott lépésekkel haladunk az e-PR irányába”

„Határozott lépésekkel haladunk az e-PR irányába”

Hajagos Rita, a Red Lemon Media ügyvezető partnere szerint már rég nem az a kérdés, hogy a PR-nek meg kell-e újulnia.