Juhász Marianna

Juhász Marianna

Juhász Marianna

Bemutatkozás

1998 óta dolgozik a nyomtatott és az online médiában. Pályafutását egy megyei napilap tudósítójaként kezdte, ezt követően éveken keresztül munkatársa volt több országos gazdasági magazinnak, kiadványnak. Jelenleg közreműködik több nyomtatott és online folyóirat, valamint kiadvány elkészítésében. Az elmúlt tíz évben önkormányzati sajtóreferensként is tapasztalatot szerzett. Több időszaki kiadvány felelős szerkesztője. A Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Karán magyar és kommunikáció (PR szakirány) szakon szerzett diplomát, részt vett a Magyar PR Szövetség rendezvényi protokoll szakértő, valamint a MÚOSZ Bálint György Újságíró Akadémia újságírói szaktanfolyamán.

Tovább az összes cikkéhez

Juhász Marianna kapcsolódó cikkei

„A mesterséges intelligencia fejlesztése önmagunkról szól, arról, hogy mi mit tartunk értéknek”

„A mesterséges intelligencia fejlesztése önmagunkról szól, arról, hogy mi mit tartunk értéknek”

Rab Árpád társadalomtudós szerint ez a tudatosság lesz a jövőben a legnagyobb kihívás az emberek számára.
″A mesterséges intelligencia egy elképesztően jó, új eszköz, ami szárnyakat ad mindenkinek”

″A mesterséges intelligencia egy elképesztően jó, új eszköz, ami szárnyakat ad mindenkinek”

Császár Előd igen jó barátjának tartja a mesterséges intelligenciát. Az énekes-DJ az AI (artificial intelligence) segítségével kibontakoztathatta a benne szunnyadó képzőművészt is. Így már, ahogy ő fogalmaz festménynek látszó tárgyakat is készít; és egyre nagyobb sikerrel. Előd nem csak azért érzi magát szerencsésnek, mert a képei közül egyre több gazdára talál, hanem azért is, mert a mesterséges intelligencia által egy vadonatúj művészeti ág megszületésénél bábáskodhat.
„Sikeresnek látszani nem ugyanazt jelenti, mint elégedettnek lenni”

„Sikeresnek látszani nem ugyanazt jelenti, mint elégedettnek lenni”

Vajon megéri önzetlenül kiszolgálni azt a közösséget, ahol a virtuális lét okán a tagság többségének arcát, lelkét, szándékát homály fedi? Vajon az őszinteség lehet közösségépítő erő? Kende-Hofherr Krisztina azt mondja, igen. Sőt, szerinte csak így érdemes egy misszióért dolgozni, vagy akár közösséget kovácsolni. Önzetlenül, mert morális kötelességének érzi, hogy azt a tudást, amit ő kapott, azt másoknak is átadja. Kendőzetlenül őszintén, mert a manír tévútra viszi követőivel együtt a közösség szervezőjét is. Hogy mi tartja jó irányban, mi viszi előre a kommunikációs és marketing szakembert? A személyiségét leíró koordinátációja szerint a hasznosság érzése is jó ideje útitársa.
„A digitalizáció fejlődésével elvész a mélységi tudás és a memória értéke”

„A digitalizáció fejlődésével elvész a mélységi tudás és a memória értéke”

A most felnövekvő gyerekek nem rosszabbak vagy neveletlenebbek, mint amilyenek a szüleik vagy a nagyszüleik voltak, csupán alkalmazkodnak a környezetükhöz. Éppen ezért nem róható fel nekik, amikor egy probléma megoldására azonnal az interneten keresnek megoldást, vagy már nem tudnak úgy elmélyedni egy kalandregény történéseiben, mint a korábbi generációk. Hogy mi ennek az oka, arra Steigervald Krisztián generációkutató Generációk harca a figyelemért című legújabb könyve kapcsán kerestük a választ.