Jandó Zoltán

Jandó Zoltán

Jandó Zoltán

Bemutatkozás

Jandó Zoltán diplomáját a Corvinus Egyetemen szerezte. Még egyetemistaként kezdett el dolgozni a Világgazdaságnál 2005 elején. 2008-ban a HVG csoportnál folytatta pályafutását, majd visszatért a Világgazdasághoz, 2013-tól pedig négy éven keresztül a Figyelő című hetilap szerkesztőségének tagja volt. Munkája során számos területtel foglalkozott, a gyógyszeripartól kezdve a távközlésen át a médiáig, de rendszeresen jelentek meg sportgazdasági kérdéseket feldolgozó írásai is. Az elmúlt években gyakran írt energetikai témában, 2016-ban egy cikkével a Magyar Energiakereskedők Szövetsége (MEKSZ) által jegyzett “Média az Energiapiacért” című pályázaton nyert díjat. Diplomaszerzés után az egyetemet sem hagyta ott, rendszeresen oktatott a Corvinuson, illetve a TF-en. Nős, két kisgyermek édesapja. Szabadidejében kerékpározik, fut, szeret utazni.

Tovább az összes cikkéhez

Jandó Zoltán kapcsolódó cikkei

Városfejlesztés plakátokkal

Városfejlesztés plakátokkal

Teljesen átalakulhat a következő években a köztéri hirdetések piaca. Az óriásplakátok szép lassan eltűnnek, a digitális eszközök pedig hamarosan Magyarországra is megérkezhetnek – mondja Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója.
Városfejlesztés plakátokkal, erre is jó a digitalizáció – interjú Szelei Szilárddal

Városfejlesztés plakátokkal, erre is jó a digitalizáció – interjú Szelei Szilárddal

Szinte teljesen átalakulhat a következő években a köztéri (out of home) hirdetések piaca. Az óriásplakátok szép lassan eltűnnek, a digitális eszközök pedig hamarosan Magyarországra is megérkezhetnek – mondja Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója.
Összeforrt a PR a közösségi médiával – interjú Kutas Istvánnal

Összeforrt a PR a közösségi médiával – interjú Kutas Istvánnal

Rendkívül gyorsan tud eszkalálni egy-egy válságot a Facebook és a Twitter, ezért muszáj integráltan kezelni a PR-t és a közösségi médiát – mondja a Telenor kommunikációs vezetője.
A személyre szabott tömegkommunikációé a jövő – interjú Szántó Péterrel

A személyre szabott tömegkommunikációé a jövő – interjú Szántó Péterrel

Néhány év múlva a Facebook nomen est omen egy névkönyv lesz, a szolgáltatók pedig az itt elért adataink alapján személyre szabott szolgáltatáscsomagokat kínálnak majd – mondja Szántó Péter a SpringTab alapítója és vezetője.