Huszics György

Huszics György

Huszics György

Bemutatkozás

1995 óta foglalkozik adatvezérelt megoldásokkal, elsődleges szakterületei a CRM, a hűségprogramok és az adattudomány. 1995-ben csatlakozott a McCann Erickson csapatához, 2001-től 2005-ig a csoporthoz tartozó MRM ügynökség ügyvezető Igazgatója. Eredményes munkáját a hálózat nemzetközi szakmai díjával ismerte el. 2005-től az adatvezérelt tevékenységekre szakosodott, nemzetközi ügyfélkörrel rendelkező CRANE ügyvezetője és tulajdonosa. 2014 óta a DIMSZ Az Adatvezérelt Marketing Szövetség elnöke.

Tovább az összes cikkéhez

Huszics György kapcsolódó cikkei

Hűségprogramoknak nem csak jelenük, de jövőjük is van

Hűségprogramoknak nem csak jelenük, de jövőjük is van

Hogyan veszik ki a hűségprogram tagok a részüket a márka építéséből? Kik vesznek részt a programokban? Hogyan mérik ezek sikerességét? Mi a különbség a programban részt vevők és a programon kívüliek üzleti eredményei közt? Lehet-e sikeresen kilépni a tematikus vásárlói napok promócióiból?