Havasi Zsolt

Havasi Zsolt

Havasi Zsolt


Tanulmányok

Hétköznapi és hétvégi kutyasétáltató. Két lábbal a földön járó újságíró immár több éve. Fő területe a sport, s azon belül is a labdarúgás. Érdekli minden, ami az iparág szűkebb és tágabb területén történik.

Fontosnak tartja, hogy foglakozzon saját magával, a személyisége fejlődésével, azzal, hogy a helyes kérdéseket tegye fel. Kedvtelésből pszichológiával is foglalkozik.

Szabadidejében olvas, fut (többnyire labda után), úszik, üldögél. De főleg a futballal foglalkozik, hol cikkírás, hol edzősködés formájában. Mert egyszerűen szereti.

Tovább az összes cikkéhez

Havasi Zsolt kapcsolódó cikkei

Az új generációs kapcsolat: adatok segítik az eredmény- és élményszerzést

Az új generációs kapcsolat: adatok segítik az eredmény- és élményszerzést

A nyugat-európai futballklubok nemcsak a pályán, de azon kívül is utat mutatnak.
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
Előbb gólt rúgok, majd megmondom, mit vegyél a boltban

Előbb gólt rúgok, majd megmondom, mit vegyél a boltban

Korunk sportolói két lábon járó hirdetőoszlopokként (is) funkcionálnak az olykor többmilliós követőtáboruknak köszönhetően. De milyen veszélyek és lehetőségek vannak, ha egy márka, termék úgy dönt, hogy egy sportoló felé fordul?
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.