Gaszner Veronika

Gaszner Veronika

Gaszner Veronika

Bemutatkozás

A digitalhungary.hu újságírója, a Business Class Magazin főszerkesztője. Több mint tíz éve publikál és szerkeszt elsősorban kulturális és üzleti témákban. Emellett a filmszakmában tevékenykedik elsősorban producerként. Nagy tudásvágy és kielégíthetetlen információéhség jellemzi, szeret kérdezve hallgatni.

Tovább az összes cikkéhez

Gaszner Veronika kapcsolódó cikkei

“A sportban már csak lopott alma nem voltam” Interjú Palik Lászlóval

“A sportban már csak lopott alma nem voltam” Interjú Palik Lászlóval

Folytatódik a DigitalHungary sorozata, amelyben komoly televíziós múlttal bíró képernyősökkel beszélgetünk online térhódításukról. Palik László pályája nemcsak irigylésre méltóan gazdag, de kitenne egy sporttörténeti lexikont. Hangját mindenki ismeri, mottóit pedig a mai napig idézik vagy éppen vágják be egy-egy elképesztő közúti pillanatról készült videó alá, mert úgy lesz még elképesztőbb. A Magyar Televíziót, sportcsatornákat, RTL-t és TV2-t is megjárt műsorvezetőt, aki közben majdnem egy évtizedre teljesen visszavonult a médiától, most legújabb szerepéről, a Palikék világa című műsoráról kérdeztük, mely izgalmas formában, jó eléréseket produkálva hódít az online-ban.
″Baromi jól érzem magam” Varga Attila Sixx-szel a sportstreamingről

″Baromi jól érzem magam” Varga Attila Sixx-szel a sportstreamingről

Nem lesz több ″hogyvolt″, de Sixx-féle tartalom igen, akár filmes, tévés témában is – a Network 4 felületein. A comment:com-ot jegyző, egykori indexes médiamegmondó Varga Attila Sixx már harmadik éve viszi a Network4 NET4+ nevű streaming platformját, ahol van, hogy egyszerre öt képernyőn követi a komolyabb ligák mellett a kisebb rétegsportokat megfejtve a teljesen esetleges rajongói igényeket. A kommunikációs igazgatóval a streaming térnyeréséről, a sportstreaming piacáról, a társaság bővítési terveiről és a közvetítési jogokról beszélgettünk.
“Példaképpé kell válni!”  Istenes Bence az online tér marketingerejéről és az érvényesülésről

“Példaképpé kell válni!” Istenes Bence az online tér marketingerejéről és az érvényesülésről

Istenes Bence szerint nagyon más kíván az online tér, mint a hagyományos, lineáris média, de elengedhetetlen a teljes spektrumos jelenlét a nagy márkák marketing taktikájában. Saját ügynökségéről, amelyet egy idea shop-ként tekint, IstenEst című videós podcastjáról és a népszerűség fenntartásának kulcsáról is részletesen beszélt a Digital Hungary-nak adott interjúban.
A streaming nem a jövő, hanem a jelen. Interjú Hajdú Péterrel a Frizbi TV-ről

A streaming nem a jövő, hanem a jelen. Interjú Hajdú Péterrel a Frizbi TV-ről

December 9-től a YouTube-on folytatódik a Frizbi, Hajdú Péter 15 éven át televízióban futó legendás talkshow-ja. A Frizbi TV névre átkeresztelt műsor első ránézésre őrzi a formátum hagyományait, de tartalmában megújult és a platform elvárásaihoz idomult. Eddigi tapasztalatairól, szponzorációról, bővítési tervekről és a lineáris vs online verseny állásáról kérdeztük a producer műsorvezetőt, televíziós szakembert.