Farkas Anikó

Farkas Anikó

Farkas Anikó

Bemutatkozás

Farkas Anikó a SentiOne magyar csapatának kommunikációs specialistája; az internet legsötétebb bugyrait elemzi a kifinomult webes szöveganalitikai platformjuk segítségével. Esettanulmányaiban a SentiOne segítségével két kattintással feltárul és értelmet nyer a net óriási adathalmaza. Az adatokból statisztika válik, az elemzésekből pedig megszületnek a szuper izgalmas történetek. Ezeket meséli el Anikó, mindig a legaktuálisabb témákat feldolgozva.

 

Tovább az összes cikkéhez

Farkas Anikó kapcsolódó cikkei

Social Index: íme a márkák és termékek rangsora

Social Index: íme a márkák és termékek rangsora

A SentiOne elemzői ránéztek a dolgokra.
Norbi posztja több, mint 71 Kiló

Norbi posztja több, mint 71 Kiló

Schobert Norbi videója miatt felrobbant az internet, a SentiOne pedig azonnal készített egy kutatást arról, hogy online mit is gondolnak a videóról, s hogyan is alakult Schobert márkája.
Zente közösségi média alapú adománygyűjtésének tanulságai - hogyan gyűlt össze a 700 millió forint?

Zente közösségi média alapú adománygyűjtésének tanulságai - hogyan gyűlt össze a 700 millió forint?

Mutatjuk.
Mutatunk egy ütős Black Friday-kutatást

Mutatunk egy ütős Black Friday-kutatást

Választ kapunk arra, hogy kik, mikor, hol, és hogyan beszélgetnek a Black Friday-ről. Szeretjük vagy utáljuk? A SentiOne megnézte.