Farkas Anikó

Farkas Anikó

Farkas Anikó

Bemutatkozás

Farkas Anikó a SentiOne magyar csapatának kommunikációs specialistája; az internet legsötétebb bugyrait elemzi a kifinomult webes szöveganalitikai platformjuk segítségével. Esettanulmányaiban a SentiOne segítségével két kattintással feltárul és értelmet nyer a net óriási adathalmaza. Az adatokból statisztika válik, az elemzésekből pedig megszületnek a szuper izgalmas történetek. Ezeket meséli el Anikó, mindig a legaktuálisabb témákat feldolgozva.

 

Tovább az összes cikkéhez

Farkas Anikó kapcsolódó cikkei

Így lehetséges eljutni az emberekhez 124 milliószor 10 nap alatt

Így lehetséges eljutni az emberekhez 124 milliószor 10 nap alatt

Soha nem látott gyorsasággal szólították meg a magyar netezők millióit a “Távozó indexesek”.
Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

12 iparág legnépszerűbb márkáinak Facebook oldalát elemezve feltérképeztük a kapcsolati hálójukat, és azt, hogyan tudnak nagy eléréseket produkálni.
Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Farkas Anikó a SentiOne magyar csapatának kommunikációs specialistája újra elrántja a leplet a titkos folyamatokról.
Social Index: íme a márkák és termékek rangsora

Social Index: íme a márkák és termékek rangsora

A SentiOne elemzői ránéztek a dolgokra.