Dunder Krisztián

Dunder Krisztián

Dunder Krisztián

Growww Digital

Bemutatkozás

Dunder Krisztián online stratégiával, digitális üzletfejlesztéssel foglalkozó szakember, valamint a 2013-ban alapított Growww Digital ügynökség társalapítója.
16 éve internetes termék- és szolgáltatásfejlesztéssel foglalkozik, 2001-2008 között főállásban az Inform Média, majd a Lapcom kiadóknál, 2009 óta saját vállalkozásaiban.

Rendszeres szereplője a jelentősebb hazai internetes konferenciáknak, szakmai cikkek szerzője számos hazai szaklap és azok online verzióiban, valamint a Digitális sikertörténetek című nyomtatott és ebook formában is elérhető könyvsorozat szerzője. A hazai digitális közösségi tér egyik elismert személyes márkája, büszke társ és apa.

Dunder Krisztián kapcsolódó cikkei

Evolution 2017: Készen állsz az online növekedésre?

Evolution 2017: Készen állsz az online növekedésre?

Készen állok a növekedésre? – ezt a kérdést kell feltennie minden vezetőnek, mielőtt nekilátna cége piaci alapú növekedésén dolgozni. A legjobban működő online növekedési taktikákról beszélt az Evolution 2017 konferencián Szabó László, a Growww Digital performance marketing ügynökség társalapítója.
Mi az a neuromarketing?

Mi az a neuromarketing?

A Coca-Cola márka a fogyasztó fejében más agyi tevékenységhez vezet, mint a Pepsi-Cola. Ezt egy 2004-es kutatás támasztotta alá, melynek eredményeit a Neuron című szaklapban ismertették. Egy vakteszten 67 ember agyát szkennelték.