Buglya Gergely

Buglya Gergely

Buglya Gergely

Bemutatkozás

A Men's Health első magyarországi főszerkesztője szinte minden nagy hazai kiadónál dolgozott, másfél évtizedes magazin készítői karrierjét lapigazgatóként zárta, hogy vezető tanácsadóként segítse PR ügynökségek munkáját. Ma már elsősorban influencer marketinggel foglalkozik saját ügynökségében, a kampánytervezések között pedig szabadúszóként írja cikkeit. Nincs olyan sport, amit ne űzött volna a rúdugrástól, a szörfözésen át a falmászásig. Manapság a golf a kedvenc egyéni sportja, de egykori csapattársaival még mindig kosarazik hetente egyszer. Két gyermek édesapja.

Tovább az összes cikkéhez

Buglya Gergely kapcsolódó cikkei

A piackutató szerint itt az online shoppingolás kora. De mit köszönhetünk még a pandémiának?

A piackutató szerint itt az online shoppingolás kora. De mit köszönhetünk még a pandémiának?

Az elmúlt két évtized arról szólt, mennyire zökkenőmentesen lép át az offline világunk az online korba.
Mi vár a nyomtatott magazinokra a média digitalizálódása után?

Mi vár a nyomtatott magazinokra a média digitalizálódása után?

Éppen Kanadába készült költözni, amikor 17 éve felkérték a Glamour magyar kiadásának főszerkesztői posztjára.
Így küzd meg a világ egyik legnagyobb vállalata a világ egyik legnagyobb adattengerével. Interjú Szilva Mónikával.

Így küzd meg a világ egyik legnagyobb vállalata a világ egyik legnagyobb adattengerével. Interjú Szilva Mónikával.

Olyan világban élünk, ahol mindent mérünk. Interjúalanyunk pedig olyan helyen dolgozik, ahol azt is tudják, hogy a Sensational Burger nevű növényi alapú hamburger pogácsa előállítása átlagosan mintegy 80%-kal alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátással jár, mint egy átlagos marhahúsos burgeré.
Milyen eszközökkel húzzuk ki a marketinget a fekete hattyú árnyékából?

Milyen eszközökkel húzzuk ki a marketinget a fekete hattyú árnyékából?

Fél évtized is lehet, hogy a szakmánk kiheverje az ütést, ha az előttünk álló hónapokban nem vagyunk körültekintőbbek, ugyanakkor bátrabbak is.