Bíró Veronika

Bíró Veronika

Bíró Veronika

Bemutatkozás

Évekig konferenciákat szervezett, majd egy hirtelen mozdulattal eldöntötte, hogy újságíró lesz, és elvégezte a MÚOSZ tanfolyamát. Nem sokkal később a 168 Óra újságírója, majd a Népszava online hírszerkesztője lett. Újabban vállalkozásokról, vendéglátásról ír, és a PR világa felé lépeget.
Tovább az összes cikkéhez

Bíró Veronika kapcsolódó cikkei

Három fiatal gondolt egyet, és létrehozott egy különleges zenei műsort

Három fiatal gondolt egyet, és létrehozott egy különleges zenei műsort

A Digital-Media Hungary konferenciasorozat szervezői Kamera Hungária Online tartalom Fesztivál címmel versenyt hirdettek. Az online média szereplőinek seregszemléjére olyan audio és audiovizuális tartalmakkal lehetett jelentkezni, amelyek legalább egyszer már a nagyközönség elé kerültek. A díjakat idén májusban a siófoki konferencián adták át.
Hatalmas a munkaerőhiány az IT-szektorban

Hatalmas a munkaerőhiány az IT-szektorban

Becslések szerint 40 ezer hely vár betöltésre a hazai IT-piacon, és ebbe még nem tartoznak bele a napról napra kialakuló új munkakörök. Erről tartott kerekasztal-beszélgetést június 14-én a Magyar Bankholding digitális banki világát építő Foundation és a Skool, vagyis Technológiai Oktatásért Alapítvány „Következő generáció a tech piacon? - Jövő szakmái” címmel.
Egy fiatal csapat civileken keresztül tanítja vitatkozni a magyarokat. Kamera Hungária győztesek!

Egy fiatal csapat civileken keresztül tanítja vitatkozni a magyarokat. Kamera Hungária győztesek!

A Digital-Media Hungary konferenciasorozat szervezői Kamera Hungária Online tartalom Fesztivál címmel versenyt hirdettek. Az online média szereplőinek seregszemléjére olyan audio és audiovizuális tartalmakkal lehetett jelentkezni, amelyek legalább egyszer már a nagyközönség elé kerültek. A díjakat idén májusban a siófoki konferencián adták át.
Felmérték a hazai e-kereskedelem nemzetközi terjeszkedésének feltételeit

Felmérték a hazai e-kereskedelem nemzetközi terjeszkedésének feltételeit

Szerdán mutatta be a GKI Digitallal közösen végzett átfogó Online Export Kutatását a Digitális Kereskedelmi Szövetség. A felmérés útmutatót kíván nyújtani a különböző érettségi szintű hazai e-kereskedőknek, hogy jól tudjanak reagálni a piaci igényekre.